Gå til innhold

Er jeg alene om å ha merklige "venner"(wannabe1337


bjaa

Anbefalte innlegg

Jeg har noen merklige venner som jeg går på skole med...hehe...mange av de trur de hvet alt om data og hardware da, og skryter av alt de skal ha og alt de har osv....

 

Bårdi

 

Han har en amd athlon 1.4ghz tbird, som han liksom har klokka til 2ghz, jaja, bare jug...hehe....han trudde faktisk selv han hadde gjort det! han er jo n00b....Han skal også kjøpe seg Geforce fx, som han mener er det første skjermkortet med innebygd prossesor....alle skjermkort har jo det!

 

Så han skulle kjøpe det på komplett, og senere bytte ut prossesoren med en 2 ghz p4, lol sier jeg, han trudde han kunne bytte ut prossesoren i fx fordi den hadde så god kjøling, og da var det bare "å lodde på en ny cpu".....dust ass, lol

 

han hadde også en film ifra tg da, med noen cs nerder, nip eller no greier het klanen som jeg så på videon....så alle i den klanen hadde samme tower, ett ifra microplex...så bård skulle kjøpe seg nytt tower, og da sa han at han skulle ha "nip" tower.....han sa at alle i nip hadde designa et eget såkalt "nip tower" lol ass, de har det jo på microplex sier jeg til han, og ja, de solgte ideen til microplex....n00b er han ass....

 

 

 

han ser ut som den værste sjefs nerden vettu (wannabe nerd:D ) med rødt krøllete hår og fullt av cola (var det nip cola han kalte det?)...

 

 

mange andre "wannabe 1337's" på skolen og, men de gidder jeg ikke å fortelle om...

 

 

så kan dere fortelle om noen lignende som dere kjenner eller hvet om?

 

 

ps.( Bård, viss du leser dette, ja, det er deg jeg sikter til :p ikke ta deg nær av dette, ta det som en spøk :D bare fortsett og fortell bullshit, lol)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har noen merklige venner som jeg går på skole med...hehe...mange av de trur de hvet alt om data og hardware da, og skryter av alt de skal ha og alt de har osv....

 

han ene heter Bård (zegal er hans nick):

 

Han har en amd athlon 1.4ghz tbird, som han liksom har klokka til 2ghz, jaja, bare jug...hehe....han trudde faktisk selv han hadde gjort det! han er jo n00b....Han skal også kjøpe seg Geforce fx, som han mener er det første skjermkortet med innebygd prossesor....alle skjermkort har jo det!

 

Så han skulle kjøpe det på komplett, og senere bytte ut prossesoren med en 2 ghz p4, lol sier jeg, han trudde han kunne bytte ut prossesoren i fx fordi den hadde så god kjøling, og da var det bare "å lodde på en ny cpu".....dust ass, lol

 

han hadde også en film ifra tg da, med noen cs nerder, nip eller no greier het klanen som jeg så på videon....så alle i den klanen hadde samme tower, ett ifra microplex...så bård skulle kjøpe seg nytt tower, og da sa han at han skulle ha "nip" tower.....han sa at alle i nip hadde designa et eget såkalt "nip tower" lol ass, de har det jo på microplex sier jeg til han, og ja, de solgte ideen til microplex....n00b er han ass....

 

 

 

han ser ut som den værste sjefs nerden vettu (wannabe nerd:D ) med rødt krøllete hår og fullt av cola (var det nip cola han kalte det?)...

 

 

mange andre "wannabe 1337's" på skolen og, men de gidder jeg ikke å fortelle om...

 

 

så kan dere fortelle om noen lignende som dere kjenner eller hvet om?

 

 

 

Hadde jeg vært deg skulle jeg ofra 21 års fensel for og få skutt han nerden der...... :lol:

 

 

Spør om en ting jeg..... Er han RETARD?

Lenke til kommentar

Har ikke dataintereserte venner jeg :cry:

 

MEN jeg har et par venner som jeg synes er litt rare, blant annet en venn som sier at vis den innerste ringen på CDen (den som er i gjennomsiktig plastikk) blir skadet så virker ikke CDen, og når han da renser CDen så renser han bare den ringen, har jo seff aldri funka da.

 

Også har jeg en venn som påstod at PS2en hans fikk for lite strøm når ledningen (som gikk til veggen) var bøyd.

 

Og så tror alle jentene i klassen min at man dør av å få 230 volt gjennom seg i alle tilfeller, og at det gjør utrolig vondt å få noe over 1 volt gjennom seg i det hele tatt.

 

Og så tror de at jeg er et geni 8) siden jeg forstod læreren sin forklaring av Pytagoros (8. klasse) pluss at jeg vet hvordan man får en lyspære til å lyse.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Det egentlig bjaa prøver å si er at han er i samme båt som resten av gjengen. Like barn leker best.

 

Denne tråden er å prøve å få seg flere "like barn leker best" venner. Svarer dere her med nogenlunde samme erfaringen fra livet som bjaa fortalte i første innlegg, kan dere banna bein vedde på at bjaa kontakter dere per PM.

 

Verve tråd skulle jeg byttet topicen til :roll:

Lenke til kommentar
Svarer dere her med nogenlunde samme erfaringen fra livet som bjaa fortalte i første innlegg, kan dere banna bein vedde på at bjaa kontakter dere per PM

sorry man, jeg er ikke i samma båt nei :lol:

 

 

Forresten, han bård, han fortalte meg engang om en tp kabel som var gjennomsiktig, og som lyste sånne små "prikker" bortover når man lasta ned ifra andre osv...lol...

 

 

 

 

Han forklarte meg også at når folk skjøyt gjennom kassser på cs, så var det garantert wallhack, og han beskyldte alle for å cheate :lol:

 

bare pøss på med historier om "vennene" deres :D

Lenke til kommentar

pc_master på forumet her er en artig skrue:

Han laga en post hvor han spurte om han kunne bruke DDR på et SD-RAM-mobo (ja, jeg vet at det finnes comob-versjoner, men han ville putte DDR'en i SD-slotene).

 

Han sa også at slot-in DVD'en min var dårlig, fordi CD'ene får fingermerker når jeg tar dem ut og inn.

 

Han likte også 8x-brennern sin, siden raske brennere brenner mye mer feil.

 

NGT har visstnok sperrat all form for FTP, så det er umulig å kjøre eller aksessere FTP's om du har NGT.

Lenke til kommentar

:lol: så masse tåplig som blir offentliggjort her :lol:

har sikkert noken slike historier eg også, men kommer ikkje på noken her og no.. anna enn at et søskenbarn av meg hadde fått thps3 på ps1.. EN...

 

gjennomsnittlig låg det vel på ca 12 fps, og masse teksturfeil og dritt...

han påstod det var god grafikk, at det gikk glatt, men at det var et dårlig spel fordi han ikkje fikk til noke... :

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Ikke bland guttevennene dine inn i dette... :lol:

 

:o Du vil gjerne ha date med dem og vil ikke dele de med noen andre? Det kan jeg ordne :D . Bare en send meg en PM så tar vi det derfra.

Lenke til kommentar

Det var jo en gang, da DiKKy skulle ha nytt skjermkort. Så kommer en i klassen bort og sier "Du kan låne av meg, jeg har både skjermkort og lydkort på en cd!" Dette er jo en person som mener han faktisk har litt peiling på data og... En annen gang skulle han ha tak i en film. Han går rundt og sier DC er for n00bs (eller "nåbs" som han uttalte det første gang :roll:) bare fordi han har access på en FTP-server (som han selvfølgelig har tigget til seg). Serveren han har access på er nede, så han trenger en ny. Tror du ikke han blir lurt til å gå på ftp.uninett.no eller ftp.sunet.se for å laste ned Linux-distroer? Fyren som sa det til ham, var så lei av maset, så han sa bare at mange upper fordi det er raske linjer, men siden det er public er det "forkledd" som open source ("Open source er verdens største warez skalkeskjul" etc). Han lastet ned RH 8 i 5 timer før han ble fortalt at det var kødd... Fy f*** å vi lo :lol: Takk og lov at vi begynner på VGS til neste år...

Lenke til kommentar

Her selv ingen i klassen som er "sånn". Men c-klassen er smokka full av de! I friminuttene sitter de å diskuterer hardware & software veldig høylytt slik at alle kan høre hvor geniale de er, og seriøst: Man greier ikke holde latteren tilbake!

De snakker _bare_ piss :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...