Gå til innhold

Samsung i780 eller Htc Touch Pro

eggs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skal mann si...

Alt virker så uferdig ut, der er litt av mye som virker halveis

Fruen fikk netopp en htc på jobb, den bytta hu vekk etter 1 uke. Da var det rett før den gikk i veggen

Selv har jeg som sagt heller ingen gode erfaringer.

Synes bla Diamond har vist seg å være like dårlig som jeg regnte med

Samsungen mangler som du sier radio, derfor blir den uaktuell for meg. Den mangler også en hard resatt kanpp som egentlig og er viktig

Vet du har nevnt 2 telefoner,men undrer meg over at du ikke har med nokia e71?

selv går jeg for se c905 når den kommmer:-)

Endret av Andynator
Lenke til kommentar
Hva skal mann si...

Alt virker så uferdig ut, der er litt av mye som virker halveis

Fruen fikk netopp en htc på jobb, den bytta hu vekk etter 1 uke. Da var det rett før den gikk i veggen

Selv har jeg som sagt heller ingen gode erfaringer.

Synes bla Diamond har vist seg å være like dårlig som jeg regnte med

Samsungen mangler som du sier radio, derfor blir den uaktuell for meg. Den mangler også en hard resatt kanpp som egentlig og er viktig

Vet du har nevnt 2 telefoner,men undrer meg over at du ikke har med nokia e71?

selv går jeg for se c905 når den kommmer:-)

Er klar over E71, men ønsker trykkskjerm. Vi får se hva det blir, men pris er også et punkt. Der er Touch Pro i øvre sikt, mens i780 er en del rimeligere.

Lenke til kommentar
Er klar over E71, men ønsker trykkskjerm. Vi får se hva det blir, men pris er også et punkt. Der er Touch Pro i øvre sikt, mens i780 er en del rimeligere.

Trykkskjerm har noe for seg som et leketøy eller for WindowsMobile menystyring.

Det virker veldig kult nå som iPhone er på topp etter en mediahype uten like, men det har begrenset funksjon og byr på mye frustrasjon.

Skal man velge WindowsMobile bør man gjøre det fordi man har bruk for det, feks til jobb, ikke fordi man vil ha trykkskjerm. WM er langt fra perfekt!

Utvalget av mobiltelefoner er enormt, og det finnes en modell til alle behov. Bruk produktvelgeren på www.tek.no, eventuelt prisguiden (av en eller annen grunn er de ulike).

De fungerer og gir gode forslag basert på DINE behov.

Tenk litt på HVORFOR du ønsker ulike funksjoner. Det er bare tull å kaste 1000 lapper i funksjoner som er kule, men som du aldri kommer til å bruke til annet enn å imponere venner.

Lenke til kommentar

Trykkskjerm har noe for seg som et leketøy eller for WindowsMobile menystyring.

Det virker veldig kult nå som iPhone er på topp etter en mediahype uten like, men det har begrenset funksjon og byr på mye frustrasjon.

Skal man velge WindowsMobile bør man gjøre det fordi man har bruk for det, feks til jobb, ikke fordi man vil ha trykkskjerm. WM er langt fra perfekt!

Utvalget av mobiltelefoner er enormt, og det finnes en modell til alle behov. Bruk produktvelgeren på www.tek.no, eventuelt prisguiden (av en eller annen grunn er de ulike).

De fungerer og gir gode forslag basert på DINE behov.

Tenk litt på HVORFOR du ønsker ulike funksjoner. Det er bare tull å kaste 1000 lapper i funksjoner som er kule, men som du aldri kommer til å bruke til annet enn å imponere venner.

Jeg er fullstendig klar over hva jeg trenger/ønsker. Problemet er at jeg gjerne skulle hatt noen brukererfaringer om disse telefonene. Har hatt trykkskjerm i 3-4 år, både UIQ og WM.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...