Reeve Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hei Jeg har arvet en grønn 1997 Opel Astra 1.4, som bare er gått 85 000 kilometer fra min bestefar. Bilen er nesten helt rustfri (har som sagt gått veldig lite, og vært kjørt pent, og alltid stått inne i garasje når den ikke har vært brukt), og ellers i god stand. Det er, eller har heller ikke vært noen problemer med motoren eller andre ting, og den er nylig EU-godkjent. Jeg skal beholde denne bilen i minst et år til, men jeg lurer litt på hvor mye den er verdt. Er det noen som kan komme med en begrunnet takst på den? 1 Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) etter det jeg fant av lignende årstall og kjørelengde så fant jeg på finn 2 biler som lå mellom 48 og 65000 begge disse var vel og merke 1.6L motor i. Men det er flere faktorer som spiller inn slik som ekstrautstyr og at servicene er fulgt. Tror du kan få bedre oversikt over verdien dersom du får den taksert hos en eller flere bilforhandlere. Endret 31. august 2008 av Lugmeister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå