Opelduude Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 I dag fikk jeg også RROD, trodde jeg skulle slippe unna det Noen som har prøvd det nye online systemet for og reparere xboxen? Tenkte jeg skulle prøve det for og spare de dyre support minuttene. Før jeg fikk RROD så har xboxen bråket mye mer enn før spessielt i oppstarten. Har også ofte opp "clean the disk" vet ikke om det har noe med en evt rrod og gjøre, selv om det er lite riper i cd-en. Tror dere det kan ha en sammenheng? Takker for svar Lenke til kommentar
Kris Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Det letteste er å ringe til Microsoft (800 14 174/+47 23162554) Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Er det noe nytt online system for å reparere Xboxen? Det har ikke jeg fått med meg. Endret 31. august 2008 av Dofty Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Det letteste er å ringe til Microsoft (800 14 174/+47 23162554) Noen som har prøvd det nye online systemet for og reparere xboxen? Tenkte jeg skulle prøve det for og spare de dyre support minuttene. http://www.xbox.com/nb-NO/support/register-repair.htm Der kan du se. Nå har jeg spilt gta iv i 20 min uten rrod, dette er rart :| Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Det letteste er å ringe til Microsoft (800 14 174/+47 23162554) Noen som har prøvd det nye online systemet for og reparere xboxen? Tenkte jeg skulle prøve det for og spare de dyre support minuttene. http://www.xbox.com/nb-NO/support/register-repair.htm Der kan du se. Nå har jeg spilt gta iv i 20 min uten rrod, dette er rart :| Kanskje jeg skal bruke den når Xboxen får syra. Takk for tipset:) Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 I dag har xboxen fungert helt greit, kan det være overoppheting uten at xboxen blir skada jeg kan få RROD av? Jeg har pleid og ha den i tv hylla, ganske luftig, men sikkert ikke luftig nok, nå står den midt på gulvet, har ikke hatt noen problemer i dag. Lenke til kommentar
Quatafire Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 I dag har xboxen fungert helt greit, kan det være overoppheting uten at xboxen blir skada jeg kan få RROD av? Jeg har pleid og ha den i tv hylla, ganske luftig, men sikkert ikke luftig nok, nå står den midt på gulvet, har ikke hatt noen problemer i dag. Jeg fikk RROD for rundt 8 måneder siden og etter xbox'en hadde kjølt seg ned i 20 min, så har xboxen min funket helt fint uten noe problemer siden det, så det kan vel hende at den ikke har skadet seg av det bare at den var overopphetet da. Lenke til kommentar
Carnatus Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) 800xxxxx = gratis (fra fasttelefon) Endret 1. september 2008 av Carnatus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå