Gå til innhold

Hvordan kan jeg skaffe billetter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare så dere forstår jeg annonserer ikke at jeg kjøper billeter for 800kr stykket. Men jeg spør dere pent om hvordan jeg kan klare det.

Finnes det noe organisert marked noe lovlig,ulovlig hva som helst. Hva er mine muligheter?

Vente til neste gang de kommer?

Ta dit eget liv?

Lenke til kommentar
Jeg må ha to billetter til COldplay konserten som er 19.september. Lova en dame det.

Men det er utsolgt, så noen som kan triks?

Hvorfor kjøpte du ikke billetter tidlig? Trodde du at det bare var deg og henne som skulle på konserten eller?

Du sjarmerer ikke akkurat dama når du lover noe, også skjer ingenting. Der har du gått på en smell, men som nevnt tidligere her, internettet er vel en av de enkleste måtene man kan finne billetter. Også selges det billetter utenfor konsertarenaen før konserten.

Endret av Pizzatrance
Lenke til kommentar
Jeg må ha to billetter til COldplay konserten som er 19.september. Lova en dame det.

Men det er utsolgt, så noen som kan triks?

Hvorfor kjøpte du ikke billetter tidlig? Trodde du at det bare var deg og henne som skulle på konserten eller?

Du sjarmerer ikke akkurat dama når du lover noe, også skjer ingenting. Der har du gått på en smell, men som nevnt tidligere her, internettet er vel en av de enkleste måtene man kan finne billetter. Også selges det billetter utenfor konsertarenaen før konserten.

Hei jeg har lova verre ting før og holdt det. Visste ikke at Coldplay var så polpulære.

Jeg kan snike meg selv inn, det klarer jeg alltid, men å snike henne inn. Damn

Siste 3 konsertsnikinger: Iron Maiden, Øya festival m Raga Rockers og The Roots! Husker ikke helt rekkefølgen da hehe

Lenke til kommentar
Herlig hvordan alle klarer å dra tråden fra det å finne billetter, til hvor lett det er å snike seg inn på konserter, for å så pøse på med hvor dårlig det bandet egentlig er.

Finn.no

QXL

MOrra mi sa alltid: Hvis du ikke har noe å si, så ikke si noe. Hadde hun sett deg skrive det der hadde hun snudd seg i grava! damn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...