Warrior Elite Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Jeg må ha to billetter til COldplay konserten som er 19.september. Lova en dame det. Men det er utsolgt, så noen som kan triks? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Vente til neste gang de kommer? Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Bare så dere forstår jeg annonserer ikke at jeg kjøper billeter for 800kr stykket. Men jeg spør dere pent om hvordan jeg kan klare det. Finnes det noe organisert marked noe lovlig,ulovlig hva som helst. Hva er mine muligheter? Vente til neste gang de kommer? Ta dit eget liv? Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Søk på Finn og andre slike steder. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...amp;WT.svl=Link Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Vet om en som selger en billett til 500,- . Så da er du litt på vei ihvertfall . Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Ellers bruker det å være en del billetthaier utenfor konserten litt før den begynner, dog litt stive priser Endret 31. august 2008 av WD40 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Trikset er å lete på nettet, ja, men selv om det er ulovlig er jeg redd du må regne med å betale godt over ordinær pris. Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Driter selvfølgelig langt i om det er lovlig. Måtte bare prøve å være litt strait siden det er sånn forum ogsånt vettu. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Jeg må ha to billetter til COldplay konserten som er 19.september. Lova en dame det. Men det er utsolgt, så noen som kan triks? Hvorfor kjøpte du ikke billetter tidlig? Trodde du at det bare var deg og henne som skulle på konserten eller? Du sjarmerer ikke akkurat dama når du lover noe, også skjer ingenting. Der har du gått på en smell, men som nevnt tidligere her, internettet er vel en av de enkleste måtene man kan finne billetter. Også selges det billetter utenfor konsertarenaen før konserten. Endret 31. august 2008 av Pizzatrance Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Jeg må ha to billetter til COldplay konserten som er 19.september. Lova en dame det. Men det er utsolgt, så noen som kan triks? Hvorfor kjøpte du ikke billetter tidlig? Trodde du at det bare var deg og henne som skulle på konserten eller? Du sjarmerer ikke akkurat dama når du lover noe, også skjer ingenting. Der har du gått på en smell, men som nevnt tidligere her, internettet er vel en av de enkleste måtene man kan finne billetter. Også selges det billetter utenfor konsertarenaen før konserten. Hei jeg har lova verre ting før og holdt det. Visste ikke at Coldplay var så polpulære. Jeg kan snike meg selv inn, det klarer jeg alltid, men å snike henne inn. Damn Siste 3 konsertsnikinger: Iron Maiden, Øya festival m Raga Rockers og The Roots! Husker ikke helt rekkefølgen da hehe Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Ja, det er jo bare verdens mest populære band for øyeblikket. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) prøv finn.no,qxl eller noen lignende sider Endret 1. september 2008 av Missy9001 Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Ja, det er jo bare verdens mest populære band for øyeblikket. Seriøst alle sangene er helt like jo Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Herlig hvordan alle klarer å dra tråden fra det å finne billetter, til hvor lett det er å snike seg inn på konserter, for å så pøse på med hvor dårlig det bandet egentlig er. Finn.no QXL Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 PaperWalls, det var én person som gjorde alt det der. Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Herlig hvordan alle klarer å dra tråden fra det å finne billetter, til hvor lett det er å snike seg inn på konserter, for å så pøse på med hvor dårlig det bandet egentlig er. Finn.no QXL MOrra mi sa alltid: Hvis du ikke har noe å si, så ikke si noe. Hadde hun sett deg skrive det der hadde hun snudd seg i grava! damn Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 MOrra mi sa alltid: Hvis du ikke har noe å si, så ikke si noe. Hadde hun sett deg skrive det der hadde hun snudd seg i grava! damn Hvis du ikke har noe godt å si, skriv det. Lenke til kommentar
Rubenius Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Du har lovet dama en billett til en konsert. Du har en billett. Send dama på konsert alene. Men joda, Finn eller QXL må prøves. Endret 3. september 2008 av Rubenius Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Det ordner seg skal rapportere når jeg har billettene i hånd. Brukte noen spchaa triks hehe. forteller mere senere! Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Ser at det fortsatt er ledige biletter i stockholm 17-18 september, ta henne heller med til stockholm noen dager, da blir hun hvertfall fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå