King123 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Hvor får jeg kjøpt billige ensfargede t skjorter? skal bestille 20-50 stk, skal sette på egen tekst, så vill helst ikke ha det så alt for dyrt. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 På Hennes & Mauritz har de i alle mulige farger. Koster vel en 50-lapp tror jeg. Kjøpt en hel haug selv. Lenke til kommentar
King123 Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 takk, skal se etter flere forslag motas med en stor takk Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 De på H&M krymper etter noen vask.. ville kjøpt de fra Adam på JC, mye bedre kvalitet og ikke så mye dyrere Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 De på H&M krymper etter noen vask.. ville kjøpt de fra Adam på JC, mye bedre kvalitet og ikke så mye dyrere Jeg har som sagt en del av disse, og de krymper ikke i vask. Er ikke noe i veien med kvaliteten. Har hatt mine en stund, og de er like fine både i fasong, farge og størrelse. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 De på H&M krymper etter noen vask.. ville kjøpt de fra Adam på JC, mye bedre kvalitet og ikke så mye dyrere Jeg har som sagt en del av disse, og de krymper ikke i vask. Er ikke noe i veien med kvaliteten. Har hatt mine en stund, og de er like fine både i fasong, farge og størrelse. Jo de som koster 50 kr på H&M gjorde det. Kjøpte en haug av de for litt siden og merket stor forskjell Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Det er ikke mulig at du vasker dem litt...feil? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Det er ikke mulig at du vasker dem litt...feil? Nei Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Da har vel du vært så uheldig at du har fått alle t-skjortene med produksjonsfeil da. Trist; men sånt kan skje. Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Produksjonsfeil....tviler. Det er nok heller Overdox som har lagt på seg litt siden han kjøpte t-skjortene. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Da er det muskler, har bare trent og levd på sunt kosthold jeg. Alle jeg kjenner som har t skjortene derifra har erfart selv at de krymper fort i vanlig vask, de til 50 altså. Så, hehe Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Produksjonsfeil....tviler. Jeg var nok ironisk skjønner du. Jeg bare syns at det er fryktelig rart at jeg ikke har opplevd noe av det her, Overdox. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Haha, virker som du jobber for H&M og ikke tør inrømme t skjortene krymper fortene enn vanlig Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Prøv Filippa K, de har gode t-skjorter. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Gode ja, men ikke billige. Hvis du hadde lest hele førsteinnlegget hadde du sett at trådstarter skal ha 20-50 t-skjorter, og da blir det litt dyrt med 400 kroner per stykk. Støtter også H&M, og de har vel to forskjellige kolleksjoner. Den ene heter Divided (mener jeg å huske, kjøpte nettopp en t-skjorte til 50 kroner som var derfra) og så har de L.O.G (tror det var sånn). Hvilke er det du har kjøpt Overdox? Lenke til kommentar
NancyRude Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Kolleksjonen som heter divided har ihvertfall jeg ganske dårlige erfaringer med. De t-skjortene jeg har hatt av disse har ihvertfall ikke holdt seg så altfor bra.. Formen og størrelsen gikk rett til helvete etter kun et par vask. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) L.O.G.G Original Tee fra H&M gikk rett te hælvette Støtter Filippa K! Endret 1. september 2008 av Overdox Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Igjen, når han skal ha 20-50 t-skjorter blir det litt dyrt når de koster 400 NOK per stykk. Da snakker vi mellom 8.000 og 20.000 for noe som skal trykkes på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå