Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ny spiller i Mazdan, billig-spiller godt nok?

rublings

Anbefalte innlegg

Nå har det seg slik at spilleren i bilen min ikke vil spille cd'er lenger, mens radioen funker greit. Det står en orginal 12 år gammel mazda spiller i bilen min, og da kommer vi da til spørsmålene:

1. Vil alle spillerne som er på markedet nå være bedre enn min gamle? Jeg har ikke råd til noen super-spiller da jeg holder på med VG2, altså ingen fast inntekt.

2. Vil jeg ha noe merkbar bedre lyd i mine standardhøyttalere om jeg bytter til en bedre spiller?

3. Hvis det er spillere på markedet som er dårligere eller tilsvarende den jeg har nå, hvor høy pris må jeg da opp i for å få noe som er litt bedre enn orginalt?

De eneste kravene jeg har er:

- AUX inngang

- CD/Radio

- Ikke dårligere lyd enn det er standard.

- Helst ikke lyst å bruke mer enn 1000kr. Ingen problemer med å se på brukt utstyr, så føl dere fri til å linke til aktuelle produkter :)

Ikke viktig med forsterker utgang og slikt. Om jeg skal bygge anlegg kjøper jeg meg en dyrere spiller, men det blir nok en stund til ;)

Takker for alt av hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1. Vil alle spillerne som er på markedet nå være bedre enn min gamle?
Ikke nødvendigvis, nesten umulig å si. Mye drid ude der...
2. Vil jeg ha noe merkbar bedre lyd i mine standardhøyttalere om jeg bytter til en bedre spiller?
Njei. Bytt heller høyttalerne og hør på radio en stund til...
3. Hvis det er spillere på markedet som er dårligere eller tilsvarende den jeg har nå, hvor høy pris må jeg da opp i for å få noe som er litt bedre enn orginalt?
1000,- holder greit.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...