sdf123 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Finnes det et gratis kalender program hvor man kan sette opp avanserte avtaler/møter for så å overføre til Nokia E66 etterpå? Grunnen er at jeg ønsker å legge inn skiftplanen min der. Og når jeg prøver å gjøre det via mobilen så blir det for vanskelig, mobilen har feks ikke mulighet til å gjenta, så da må jeg sitte å plotte inn på hver eneste dag, noe som blir altfor tungvindt. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 windows kalender.. eller windows calendar om du vil.. Selv bruker jeg Outlook2007 som jeg synest er helt konge, men det er jo ikke gratis da.. menne windows calendar har cirka samme funksjonalitet på kaldender Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Ser ut som det er kun til Vista, kjører XP her. Men har Thunderbird, ser det er en kalender med der, men vet ikke om det kan synce med E66. Lenke til kommentar
KHE Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Så på Google Kalender at den kan settes opp til sync hvis du har Telenor, Tele2 eller Netcom... Har ikke prøvd det selv. Ulempen e jo at du får datatrafikk, men du kan sikkert gjøre det over WLAN når du har dekning på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå