Fotofashion Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Ikke portrett, ikke typisk brudebilde. Heller heller mot kunst. Storm, eller oppbygging av storm er mørkt. Så derfor skapte jeg denne så mørkt, ønsket hun skulle lyse opp bildet mest mulig alene. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Et meget flott bilde synes jeg. Helt klart noe man ikke ser hver dag...:-) Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Fint bilde =) Kunne jo ha lagt kjolen litt mere utstrakt utover, hadde den blitt litt penere. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Det har var tøft. Liker stemningen i bildet. Kommer det litt mye lys inn fra (vår) venstre side? Endret 30. august 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 ja, hovedlyset står på den siden.. ja enig i kjolen, alltid noe man glemmer Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Ikke typisk brudebilde nei, men jeg har sett et par slike, blant annet av John Andre Aasen, men jeg syns effekten du bruker blir for overveldende, og selv om det er slik du vil ha det, så er jeg ikke enig. Tanken er for min del god, men gjennomføringen blir litt slakt. Et slikt bilde syns jeg trenger mindre blitslys og litt mer drastisk himmel og ikke minst, luft! Hadde du kommet litt lengre ned, brukt mer vidvinkel, mindre blitslys, så hadde du ikke fått den kraftige svarte kanten rett bak henne. den hadde blit mindre, men også lysere av at du slipper til mer lys. Du hadde også fått mye mer himmel, som hadde vært lysere, og kunne gitt den litt mer kontraster, så ville det blitt tøft... Hun har ikke slør ser det ut som, men hadde du hatt det kunne du simpulert litt vind ved å få noen til å kaste sløret i luften. Kjolen har også en stygg brett på seg, som burde vært fikset før shooten, og ansiktsuttrykket hennes er kanskje ikke det beste, tror jeg varmt smil eller noe på kanten til latter passet. Edit: Nå er det mye bra også så beklager om jeg ikke tar meg tid til å skrive det. Endret 31. august 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Synes dette var meget bra. Jeg er veldig glad for at du ikke går overbord med lyssetting, som jeg synes du har gjort på mange av dine bilder. Men dette har jeg ikke så mye negativt å si om, foruten den lille bretten på kjolen. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 og ansiktsuttrykket hennes er kanskje ikke det beste, tror jeg varmt smil eller noe på kanten til latter passet. Enig. Det ligger litt "isdronning" over dette, og det liker jeg ikke helt. Lenke til kommentar
Napoleon XIV Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jo, skikkelig stilig bilde dette. Men det alltid "et men"... Jeg syns hun ser litt kunstig og dukkeaktig ut og har en litt merkelig/kunstig vinkel på hodet. Og som Mr. Olsen sier gjerne litt mer luft; på den siden som hun har blikket mot. Men herreggud i alt et flott bilde som nok hadde gjort seg printet på et stort lerret. Det er både artig og inspirerende å se på dine bilder her inne. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 takker og takker veldig for veldig god konstruktiv kritikk. Ser i ettertid at det ahr blitt mer effekt med mer himmel. Utrykket hennes liker jeg.. her har jeg ikke gjort noe med huden hennes, foruten å fjærne noe tattoeringer som forstyrret. Valget av blomster gjør at jeg ikke ville hun skulle smile, men kanskje en "ondskapsfull" latter hadde vært noe. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg synes lyssettingen er helt malplassert her, som i noen av dine tidligere ute-bilder. Det gir meg følelse av et studiobilde som er limt på en bakgrunn. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 det er vell smak og behag.. Og det er den stilen jeg har funnet meg tilrette med til nå. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg synes lyssettingen er helt malplassert her, som i noen av dine tidligere ute-bilder. Det gir meg følelse av et studiobilde som er limt på en bakgrunn. Endelig noen som er enige med meg. For meg ser dette veldig unaturlig ut. Ser ut som om det er satt flombelysning på kjolen hennes, midt ute i vill natur. Det ødelegger for virkelighetsfølelsen. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 det er vell smak og behag.. Og det er den stilen jeg har funnet meg tilrette med til nå. Både og. Jeg synes ikke slikt fungerer (subjektivt), rett og slett fordi det er uekte og unaturlig (objektivt). Lenke til kommentar
odn Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Liktte bilde veldig godt jeg! Men er enig med en del ting over, men jeg liker lyssetningen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå