Gå til innhold

BK: Brud i stormen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke typisk brudebilde nei, men jeg har sett et par slike, blant annet av John Andre Aasen, men jeg syns effekten du bruker blir for overveldende, og selv om det er slik du vil ha det, så er jeg ikke enig. Tanken er for min del god, men gjennomføringen blir litt slakt. Et slikt bilde syns jeg trenger mindre blitslys og litt mer drastisk himmel og ikke minst, luft!

Hadde du kommet litt lengre ned, brukt mer vidvinkel, mindre blitslys, så hadde du ikke fått den kraftige svarte kanten rett bak henne. den hadde blit mindre, men også lysere av at du slipper til mer lys.

Du hadde også fått mye mer himmel, som hadde vært lysere, og kunne gitt den litt mer kontraster, så ville det blitt tøft...

Hun har ikke slør ser det ut som, men hadde du hatt det kunne du simpulert litt vind ved å få noen til å kaste sløret i luften.

Kjolen har også en stygg brett på seg, som burde vært fikset før shooten, og ansiktsuttrykket hennes er kanskje ikke det beste, tror jeg varmt smil eller noe på kanten til latter passet.

Edit: Nå er det mye bra også så beklager om jeg ikke tar meg tid til å skrive det.

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar

Jo, skikkelig stilig bilde dette.

Men det alltid "et men"...

Jeg syns hun ser litt kunstig og dukkeaktig ut og har en litt merkelig/kunstig vinkel på hodet. Og som Mr. Olsen sier gjerne litt mer luft; på den siden som hun har blikket mot.

Men herreggud i alt et flott bilde som nok hadde gjort seg printet på et stort lerret.

Det er både artig og inspirerende å se på dine bilder her inne.

Lenke til kommentar

takker og takker veldig for veldig god konstruktiv kritikk. Ser i ettertid at det ahr blitt mer effekt med mer himmel. Utrykket hennes liker jeg.. her har jeg ikke gjort noe med huden hennes, foruten å fjærne noe tattoeringer som forstyrret. Valget av blomster gjør at jeg ikke ville hun skulle smile, men kanskje en "ondskapsfull" latter hadde vært noe.

Lenke til kommentar
Jeg synes lyssettingen er helt malplassert her, som i noen av dine tidligere ute-bilder. Det gir meg følelse av et studiobilde som er limt på en bakgrunn.

Endelig noen som er enige med meg. For meg ser dette veldig unaturlig ut. Ser ut som om det er satt flombelysning på kjolen hennes, midt ute i vill natur. Det ødelegger for virkelighetsfølelsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...