Fryseboks1 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Hei! Jeg har bestemt meg for å kjøpe en scooter, og ønsker å få mye igjen for pengene mine. På FINN.no fant jeg en scooter ved navn "Peugeot WRC 206". Dette så ut som en veldig fin scooter, og både meg og min far samtykket. Det er en 2002-modell, og har bare gått 200km. Den er altså omtrent så god som ny. Prisen jeg tenkte å punge ut med er 11.000 kr. Men nå til det jeg faktisk lurer på: Er dette en 2-takter, eller en 4-takter? Jeg søkte rundt i en evighet, men fant ingen svar om akkurat dette. Takker på forhånd. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Alle nyere mopeder er vel 4 taktere? Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 2takter ja, men jeg har en annen anbefaling, har du tenkt å kjøre plombert eller? Jeg kjøpte meg nylig en 2004 Aprilia Ditech, kan anbefale den på det varmeste! syk aks til 50cc å være. Lenke til kommentar
Xwarf Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Det er korrekt at det er en 2-T. Den finnes i to modeller. Vannkjølt og luftkjølt. Det er en ganske stor scooter og passer for folk som ikke vil se ut som "Godzilla på en Monkeybike". Ganske billige delepriser, men kåpe-deler (plast-pynt) er vannvittig dyrt. Man får trimsett til disse for litt over gjennomsnittspris for trim. For å kjøre uplombert tar man og klemmer sammen blindrører på eksosen og fjerner variator-sperren. (Den er litt anderledes enn på andre scootere så google it!.) Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Man får komplett sett med kåpe deler hos speedline.dk for rett over 2000kr så er ikke det verste.. En kompis av meg har den vanlige Speedfight 2. Den er luftkjølt. Synes den drar veldig bra, bra sittestilling, man har god oversikt osv. Den ser veldig bra ut også. Peugeot WRC 206 er 2-takt vannkjølt. Mener at du kun får WRC modellene i vannkjølt. Den røde er iallfall vannkjølt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå