Meh. Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Hei, jeg tenker på å skaffe meg et par hodetelefoner til maks 1500kr. Kriterier: -God lyd! -Ikke så store -For bruk sammen med mp3/mp4-spiller -Ikke for lang, eller for kort ledning Jeg har tenkt litt på Bose Triport OE, men jeg har hørt at Bose er veldig overprisa, og ikke har så god lyd. Stemmer dette? Er det noen som har erfaring med disse hodetelefonene? Antagelig blir det nok en god stund til jeg kjøper noe, men jeg vil gjerne ha forslag! Takk for alle svar! Endret 30. august 2008 av RedZtone Lenke til kommentar
Star Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Har både Bose In-ear triport og "vanlig" triport. Anbefales på det sterkeste - jeg synes lyden er fantastisk fyldig Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Har både Bose In-ear triport og "vanlig" triport. Anbefales på det sterkeste - jeg synes lyden er fantastisk fyldig Men du har ikke Bose Tribot OE, eller? (Det er jo litt forskjell) Endret 30. august 2008 av RedZtone Lenke til kommentar
Star Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Har ikke OE versjonen nei, desverre Sjekk denne - Bose Det eneste ørepluggene sliter med, er mye bass. Her egner eksempelvis Bose In-ear seg bedre, men koster til gjengjeld mer. Endret 20. september 2008 av Star Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Er det noen som vet om noen av følgende hodetelefoner har god lyd? Sennheiser PXC 300 AKG K 141 Studio Audio-technica ATH-ES7 AKG K 240 Studio AKG K 142 HD Sennheiser HD 250-II Lenke til kommentar
Sinsen Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Er det noen som vet om noen av følgende hodetelefoner har god lyd?Sennheiser PXC 300 AKG K 141 Studio Audio-technica ATH-ES7 AKG K 240 Studio AKG K 142 HD Sennheiser HD 250-II Jeg liker ES7 godt, morsom lyd, litt basstunge, og isolerer littegrann. Lenke til kommentar
db_glitch Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 AKG 142 er oppfølgeren til 141. For litt siden kunne man finne 141 til 800-900 kr. på salg. Er du heldig kanskje du finner noen fortsatt. Lenke til kommentar
bar1 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 ...Jeg har tenkt litt på Bose Triport OE, men jeg har hørt at Bose er veldig overprisa, og ikke har så god lyd. Stemmer dette? Er det noen som har erfaring med disse hodetelefonene? .. Enkelte amerikanske merker er overpriset i Norge, f.eks. Bose og Grado. Prøv å se om du kan finne disse på ebay av en selger som vil sende til Europa. Bruk "kjøp nå" funksjonen siden ebay automatisk sletter auksjonen hvis høyeste bud er fra Europa (gjelder bla. produkter fra Bose og Grado). Lyden i Bose Triport OE er bra (hvis du får den til amerikapriser) og kan sammenlignes lydmessig med produkter fra Sennheiser, AKG, etc i samme prisklasse (norske priser). Lenke til kommentar
Rune Moen Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg har vært en tur i Spania å kjøpt BOSE TriPort OE å det er noe jeg anbefaler til dere lyd-elskere:) men har ikke funnet de til salg i Norge:( Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Jeg har allerede skaffet meg Beyerdynamic DT770 80Ohm BOSE har helt klart greie hodetelefoner, men jeg liker ikke bassen helt, og dessuten virker hodetelefoenen deres litt overpriset. Forresten, velkommen til forumet! Endret 7. juli 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå