KjetilV Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Fikk to Martini Bianco i gave her om dagen. Prøvde å smake på det nå, men den smakte ikke allverden ren. Noen som har tips til passende blandevann? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 det er vel rom det? lag deg daiquiris strawberry daiquiri er vel en klassiker, men husk å skaff deg mye is =) Lenke til kommentar
KjetilV Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Takk for svar. Er det noen andre som har noen tips? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Husker jeg og en kompis drakk en helflaske rein sammen på ti minutter:) Smaker dritt! Skal du absolutt blande, vil jeg tro at cola passer bra. Evt. sprite eller juice. Ellers så kan du shotte det og skylle ned med hva enn du vil. Full blir du uansett Lenke til kommentar
CuriousPencilSharpener Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Sprite og Mozel syns jeg passer ganske bra =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå