Romis Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Her er tre forskjellige design av et bilde, si hvilken du liker, og hvorfor. Eller si hva jeg kan forbedre. Bilde en: Bilde to: Bilde tre: Bildene er transparente, så de vil passe inn hvor som helst. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Den nederste. Vet ikke helt hvorfor, men alt der matchet, og jeg likte det. Selvom jeg kan være kresen på sånt. Men altså, det spørs jo på hvor du skal bruke logoen også, d. ville f. eks. ikke passet på en rosa overflate. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Det er sant, men den skal brukes som en avatar i en ramme. På en svart bakgrunn. Så den blir inni en ramme, så man ser skriften tydelig. Uten problemer. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Trenger fortsatt kritikk, så hvis noen har noe - sleng de ut! Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Skrivefeil i den første versjonen? Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Det er blir helt feil i mine øyne. Fontvalget speiler verken det som står der, eller det dere prøver å fremstå som på noen som helst måte. Den fonten der minner meg mer om noe som kunne stått i en bryllupsinvitasjon. Hva med å prøve den øverste versjonen med noen endringer: All teksten i samme toner som fuglen. Altså ikke farger på teksten hvis fuglen er svart/hvitt og visa-verca. Kjøre ned fontstørrelsen på nettadressen så den blir like bred som navnet. Kjøre ned "since 1997" så det blir like bredt som "de innerste vingene". -- Det finnes ingen fasit når det kommer til design, men dette er noe jeg tror ville sett bedre ut enn disse alternativene. EDIT: Nå vet jeg ikke hva navnet EGENTLIG skal bety, men bare så du vet det, så står det nå at det er Immortal sin klan, ikke en klan av udødelige. Endret 11. september 2008 av Tee-Zee Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Noe sier meg at du ikke har laget bilde av den fuglen? Hadde du hatt et så godt øye for design, hadde ikke du engang funnet på å lage bilde nr 1. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Enig med Tee-Zee. Syns fontene var veldig fæle. Fuglen var veldig bra og jeg likte også gråtonene. Bytt font/størrelse og lek deg litt med det og sleng ut fler versjoner edit: xNoe sier meg at du ikke har laget bilde av den fuglen? Hadde du hatt et så godt øye for design, hadde ikke du engang funnet på å lage bilde nr 1. Enig Endret 11. september 2008 av niko_90 Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Må si meg enig med at den øverste kunne blitt best med noen endringer. Ha teksten i samme tonene som fuglen. Pluss at du godt kan kjøre ned skriftstørrelsen på nettadressen og "since 1997". Lek gjerne litt med fonter og størrelser Lenke til kommentar
emero Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 lag noe selv! sluu å stjel andres bilder, folkens! for det første er det ikke lov, for det andre er det ikke kreativt,... Sist men ikke minst: Å ha en logo med et stjålet bilde betyr bare at du ikke har noe særpreg, og hele poenget faller derfor bort. Bare se på alt bråket posten nettopp har fått med sin pokemon logo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå