Mokko Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Og det blir nok sånn i LBP også. De skal etterhvert selge forskjellige kostymer for $0.99 - $1.99 pr, og kostymepakker til $2.99 og $5.99. KILDE Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Det var egentlig ikkje veldig overraskende Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Eg syns det e bare bra eg Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Helt ok syntes jeg. Men det hadde vært bedre om en kunne kjøpe kostymer o.l med trophies points ellerno. Slik at en trophies gav x poeng å kostyme kostet x poeng. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Det hadde vært genialt, spørr du meg. Endret 4. november 2008 av HaueR Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Helt ok syntes jeg. Men det hadde vært bedre om en kunne kjøpe kostymer o.l med trophies points ellerno.Slik at en trophies gav x poeng å kostyme kostet x poeng. Då hadde vi jo faktisk kunne brukt trofèene til noe annet enn bare å briefe med Endret 4. november 2008 av Stian-xD Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Noen som har sett spillet kommet inn på lager noen steder nå? Skulle i teorien dukke opp i nettbutikker i dag, og sendes ut til 7. november, som er release. Bundle har jeg sett har blitt utsatt til 12. november, noe som er litt kjipt for min del, da jeg gjerne vil få de draktene som er gratis mellom 6. november og 19. november. Klikk HER for å se alle klesdraktene=) Endret 5. november 2008 av nordemoniac Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Du behøver ikkje vise kordan klesdraktene ser ut i 2 tråder. Det e allerede snakket om mange ganger i en annen tråd. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Får håpet det kommer en Transformers drakt (Optimus Prime ). Det hadde vært konge. Telcontar Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hahaha! LittleBigPlanet Bundle er på LAGER! Og min er på vei!=) Lenke til kommentar
kilik Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Fin pris. Like mye som Elkjøp skal ha for 80 GB-en uten LBP. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Får håpet det kommer en Transformers drakt (Optimus Prime ). Det hadde vært konge. Telcontar E en japaner som har laget optimus prime i en bane i betaen. E nok der enda. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Du behøver ikkje vise kordan klesdraktene ser ut i 2 tråder. Det e allerede snakket om mange ganger i en annen tråd. Kanskje jeg liker å være informativ? Kanskje ikke alle vet at det er flere tråder med det? Neida , tenkte bare folk ville vite det jeg... Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Vet ikke hvordan det var med dere, men på min bundle var forseglingen brutt! Selve LBP-pappen var forseglet, men inni så var det en helt vanlig 80GB-PS3. På den var forseglingen brutt, og oppi lå det slengt et spill. Har sett andre som har fått bundles som har fått en hvit eske innenfor, med spillet oppå. Her var det en helt vanlig PS3 80GB med vanlig reklame rundt etc. Kan jo være at de evt. pakket og sendte opp disse før de fikk retur på de med den muslim-sangen, for å hindre forsinkelse. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Vet ikke hvordan det var med dere, men på min bundle var forseglingen brutt! Selve LBP-pappen var forseglet, men inni så var det en helt vanlig 80GB-PS3. På den var forseglingen brutt, og oppi lå det slengt et spill. Har sett andre som har fått bundles som har fått en hvit eske innenfor, med spillet oppå. Her var det en helt vanlig PS3 80GB med vanlig reklame rundt etc. Kan jo være at de evt. pakket og sendte opp disse før de fikk retur på de med den muslim-sangen, for å hindre forsinkelse. Min var også sånn. Jeg har sett andre bekjente som har fått bundle hvor det er samme type ytre tynn papp som omkranser en helt vanlig 80GB PS3 eske. Så ikke noe nytt der. Husker ikke om forseglingen på disse var brutt, men grunnen til LBP bundle var brutt var nok at de bare har byttet ut spillet med det som skulle trekkes tilbake. Telcontar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå