Jo Are Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Lurer på om det fancy ekstrautstyret følger med på Bundle? De som kjøper spillet den første uken får med romdrakt og en "I was there the first week"- T-skjorte til sackboy, evt. BalleGutt som han har fått som norsk navn. Gjelder det også de som har forhåndsbestilt? hvor kan jeg få tak i dette? Dette e gratis fra Playstation storen den første uken LittleBigPlanet e ute Nice, skal laste det ned da Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Lurer på om det fancy ekstrautstyret følger med på Bundle? De som kjøper spillet den første uken får med romdrakt og en "I was there the first week"- T-skjorte til sackboy, evt. BalleGutt som han har fått som norsk navn. ahahhahahahahha! just must be kidding! seriøst? Like stor tabbe som den bilen som het "Fitta" for noen år tilbake! Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Er nok en spøk, det med Ballegutt. Men morsomt lell. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Oversettelser er morsomme Så på møkkajobber med Mike Row en dag, han sa holly crap, de hadde oversettet et til jøsses kake Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Var nok en spøk ja, men det som ikke er en spøk, er at vi får stemmen til Harald Eia i spillet, ikke Stephen Fry. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ved forhåndsbestilling: "Det følger ikke noe ekstra fysisk med i spillet. Men alle som starter å spille den første uken etter release vil få tilgang til ekstra in-game stæsj. Med vennlig hilsen Jørn-Rudi Bjerkan AbsoluttSpill.no " Kjipern... Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ved forhåndsbestilling: "Det følger ikke noe ekstra fysisk med i spillet. Men alle som starter å spille den første uken etter release vil få tilgang til ekstra in-game stæsj. Med vennlig hilsen Jørn-Rudi Bjerkan AbsoluttSpill.no " Kjipern... Blir dette "in-game stæsje" gratis? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Lurer på om det fancy ekstrautstyret følger med på Bundle? De som kjøper spillet den første uken får med romdrakt og en "I was there the first week"- T-skjorte til sackboy, evt. BalleGutt som han har fått som norsk navn. Gjelder det også de som har forhåndsbestilt? hvor kan jeg få tak i dette? Dette e gratis fra Playstation storen den første uken LittleBigPlanet e ute Nice, skal laste det ned da Du hadde fått svaret fra før av Jo Are . Endret 1. oktober 2008 av GhostViper Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Vi kan velge stemme,ikke sant? Jeg vil mye heller ha fry enn eia. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Vi kan velge stemme,ikke sant? Jeg vil mye heller ha fry enn eia. ja du velger hvilket språk du vil ha som i andre spill Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 noe nytt om bundlen? Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Vi kan velge stemme,ikke sant? Jeg vil mye heller ha fry enn eia. ja du velger hvilket språk du vil ha som i andre spill Følger språket på konsollen, så du må vel endre språk på den for å få engelsk i spillet. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Får man alt d ekstra stæsjet så lenge man spiller d den første uken? På den siden står d jo noe om forhåndsbestilling. Vil d si at hvis eg f.eks. forhåndsbestiller d hos platekompaniet så får eg d? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Får man alt d ekstra stæsjet så lenge man spiller d den første uken? På den siden står d jo noe om forhåndsbestilling. Vil d si at hvis eg f.eks. forhåndsbestiller d hos platekompaniet så får eg d? Den linken var det noe rart med, du.. TROR at alle som går inn på PS-Store i løpet av perioden 6/11 - 13/11 kan laste ned denne romdrakten og Halloween-kostymet. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 d vet eg. Men ka med de andre? God of War kostymen og d andre? Den var dritkul. Får man den og? Kordn kan man få tak i den? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 (endret) da måtte du har forhåndsbestillt på steder som gir det vekk eller kjøpe Official playstation Magazine UK. Vet ikkje om den utgaven enda e ute da. Eventuelt gå på eBay og kjøpe der. Endret 4. november 2008 av GhostViper Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 alt for mye stress. eg syntes d e for jævlig at vi skal måtte kjøpe ekstra ting til spill etter vi har kjøpt spillet. Har man kjøpt et spill så har man kjøpt d, då bør man få alt med! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 De fleste får jo det når de forhåndsbestiller det da, så da får de det jo me spillet gratis. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Ja. Men på flere og flere spill har d blitt slik at man må kjøpe ekstra ting for endå mer penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå