MarKra Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Jeg ønsker å kunne skjule og vise celler i en tabell via en knapp, men har enda ikke funnet noen måte å gjøre det på, for å bedre forklare hva jeg mener kan du se på denne siden: http://www.fateguild.org/news.php Jeg er ute etter samme effekt som du får på denne siden ved å trykke på "Hide Menu" og "Show Menu". Så hvis noen kan hjelpe meg med dette hadde det vært strålende Endret 30. august 2008 av Scorix Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Link-kode for å vise/skjule: <a href="java script:ShowHide('blabla');"> Celle-kode: <td id="blabla" style="display: none;"> Javascript-kode (kan skrives rett inn i html-koden ved å skrive <script type="text\javascript"><kode></script> eller lastes på samme måte som css blir lastet (i head) - <script type="text/javascript" src="skript.js"></script>) <!-- function ShowHide(Id) { var V = document.getElementById(Id); if(V.style.display == "none") { V.style.display = ""; } else { V.style.display = "none"; } } //--> Lenke til kommentar
MarKra Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Jeg har prøvd det du fåreslår, men har et lite problem. Når jeg trykker på linken får jeg bare denne meldingen: Not Found The requested URL /java script:ShowHide('blabla'); was not found on this server. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Merkelig - vet ikke hvorfor det kom et mellomrom der. Det skal stå javascript i ett ord. :-) Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 diskusjon.no lager alltid ett mellomromm mellom java og script når de står sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå