Gjest Trådstarter Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Har nå vert i sammen med ei i en måned nå, og vi har det flott:) Dette er min første kjæreste (Vi er 17 år gammle) Så har ikke mye erfaring. Hva forventer hun av meg som type? Skal jeg kjøpe noe? Er det jeg som skal spandere alt? (Jeg er gutten lixom...) Lenke til kommentar
Gjest Guest_Blomst_* Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Vær snill mot henne, vær glad i henne og først og fremst nyt tiden med henne. Det at dere er sammen betyr ikke at du skal gjøre alt for henne, betale alt eller si deg enig i alt hun sier. Dere er fortsatt to individer, men dere er to individer som er glade i hverandre. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Gjør det du føler for. Det finnes ikke en kokebok for hvordan man skal være i ett forhold så lenge man holder seg unna det ekstreme, altså tøffel eller drittsekk. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Meeko_* Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Gjør det du føler for. Det finnes ikke en kokebok for hvordan man skal være i ett forhold så lenge man holder seg unna det ekstreme, altså tøffel eller drittsekk. Henger meg på "Blåbær" sitt svar her, og legger til "vær deg selv!". Det er tross alt deg hun har forelsket seg i. I tillegg har jeg inntrykk av at tålmodighet er ganske viktig i et forhold. Alder har forresten ikke så mye å si på om du har hatt kjæreste før eller ikke. Jeg hadde ikke hatt noen kjæreste før han jeg er sammen med nå. Nærmer meg 22, og da har vi vel vært sammen i ca 1 1/2 år. Lykke til med dinsin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå