Betenkt Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 JegFantIkkePåDetteNavnetSelv xP Hva skjer med å ha slike navn med pwn og alt mulig? Hvorfor ikke bruke et kallenavn på deg selv? Eks, heter du Jens kaller du deg f.eks. Jensemann elns Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 PilsErGodt Brunost Birdbrain BEERboy er noen alternativer jeg kom på i farten. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Stakkars kar, han vil nok ha noen kule nicks, alltid skal vi kødde slike tråder til. Skal få noen ordentlige forslag nå: - Armathiel - Nobutada - Vhyr - Evanel - Grimfist Lenke til kommentar
mr. Zilter Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Ta navnet ditt og oversett det til gammelgresk eller latin, kanskje legge til et adjektiv som høres stilig ut. Ellers kan du finne frem det periodiske systemet og velge ut 2-5 tilfeldige grunnstoff der du bruker forkortelsene etter hverandre. Lenke til kommentar
Glasskonstruksjon Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 æp1em4nnen_s0m_Sp15te_av_de_7_f0rbud7e_ep1e Lenke til kommentar
g_knap Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Samboeren foreslår: Støvsug, Rydd eller Ta_oppvasken. Jeg tenker mer i baner som: Gidder_ikke, Er_opptatt_med_noe eller Har_ikke_tid Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Samboeren foreslår: Støvsug, Rydd eller Ta_oppvasken.Jeg tenker mer i baner som: Gidder_ikke, Er_opptatt_med_noe eller Har_ikke_tid du har en av de bedre forslaga jeg har sett hittil =) Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) gode forslag fra g_knap ja.. Her får du random ord som du kan bruke! Slå sammen 2 ord, så kan du få mye rart: FirstTeacher SweetBed YouthUpgrade eller CleanRecruit og PreferableMan.. Mye rart! edit: eventuelt om du er så sprek at du gidder å finne en ordbok, så kan du gjøre samme greia der.. Endret 12. september 2008 av Pebble Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Grøftpult *epic thread btw Endret 12. september 2008 av Shepards Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Grøftpult *epic thread btw Grøftepuling er en undervurdert seksuell praksis. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) BlåMuggOst bror av en same så ikke prøv deg!! 0.33L cola Hardisk Båtur Endret 13. september 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå