creaT Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) skal kjøpe meg et nytt objektiv og jeg tenker litt på tamron AF 70-300 Di har hørt at den er litt sån plastisk akti. er dette sant? er det et godt valg i forhold til prisen?` er det noe forskjel fra den der det står Di og ikke Di?(er ikke Di at den er laget for digitale slr, men funker på filmbaserte kameraet) og er det noe forskjel fra nikon, pentax og canon sine objektiver i forhold til sony sin? eller har dere noen andre og anbefale? og tilslutt hvordan vet jeg at objektivet passer til min A350? ble litt mye dette men håper dere gider å svare!=) Endret 30. august 2008 av creaT Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Jeg har det objektivet, og det er riktig at det er en smulig plastikk-aktig. Men ikke på langt nær det verste som finnes der ute. Til prisen (ca. 1.000,-), så er den helt grei. Du bør absolutt å for Di utgaven. I tillegg til at den har fått de ekstra coatingene som er nyttig for oss med digitale kameraer; så mener jeg å huske at den optiske konstruksjoner er noe forbedret. edit: Så lenge du kjøper utgaven beregnet for Sony, så går det bra. Det kan hende det står Konika Minolta på esken, men er også OK; da det er samme fatningen. Tom Endret 30. august 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
creaT Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Jeg har det objektivet, og det er riktig at det er en smulig plastikk-aktig. Men ikke på langt nær det verste som finnes der ute. Til prisen (ca. 1.000,-), så er den helt grei. Du bør absolutt å for Di utgaven. I tillegg til at den har fått de ekstra coatingene som er nyttig for oss med digitale kameraer; så mener jeg å huske at den optiske konstruksjoner er noe forbedret. edit: Så lenge du kjøper utgaven beregnet for Sony, så går det bra. Det kan hende det står Konika Minolta på esken, men er også OK; da det er samme fatningen. Tom takk for svar tom. vet du av noen filterholder som passer til dette objektivet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå