Gå til innhold

får ikke spilt ea spill online på xbl... argh!

JBA

Anbefalte innlegg

hver gang jeg prøver å spille ea online på xbl så må jeg godta hel liste med møkk som ingen gidder å lese... så skal jeg liksom lage meg en ea account... så kommer det opp en eller annen error... couldnt create this ea account because ur family settings is wrong... jeg har skrudd av all mulig hindring av ting på family settings... alikevel så går det aldri å lage den stygge ea accounten... prøvde å registrere meg på 20-30 ea steder på nettet men ikke noen ting funker... dette skjer på ALLE ea spillene mine. noen andre som har dette problemet? hater ea ass... dem er sinnsykt høye i hatten ass... ea account du liksom... ea tror dem er sÅÅÅÅÅÅÅ gode...

Endret av JBA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvor gammel har du sakt at du var når du lagde din xbox live bruker. Det kan vere at det har noe med din alder og spillets alders grense.

isåfall synes jeg det er dårlig at ikke 14 åringer kan spille burnout paradise online. eh, da jeg lagde xbox live accounten min spørte de ikke om alder, men de fant ut hvor gammel jeg var via mail adressen min. jeg trengte da å skrive inn e-mailen til en av foraldra mine fordi jeg bare var 14. det gikk helt fint å jeg begynte å spille cod4 online. men så er det denne ea accounten, hvordan får jeg tillatelse fra foreldra mine? må de sende e mail til ea å si, ja min sønn får lov til å lage seg en ea account?

nå i senere tid har jeg endret fødselsdatoen min til 1990 på mail adressen min, men det funker fortsatt ikke

Endret av JBA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...