r2d290 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Så forandrer du denne.Register:: til ---> Registry:: Ops Fikset standardbeskjeden nå Takk edit: nå som maskinen tilsynelatende er ren, kan du oppdatere java... Du bør oppdatere Java Det er viktig å bruke den seneste versjonen av Java, siden tidligere versjoner kan inneholde sikkerhetshull som vil øke sansynligheten for at du blir infisert igjen. Det ser ut til at din verjson av Java er utdatert Oppdatere Java: Trykk på følgende link, og last ned nyeste versjon av Java:http://java.com/en/download/index.jsp [*]Gå til Start > Kontrollpanel > Legg til/fjern programmer. [*]Søk i listen over alle tidligere versjoner av Java (JRE, J2SE Runtime, J2RE osv.... ) Alle disse versjonene bør ha dette bildet foran: Velg alle du finner, og trykk på Fjern [*]Deretter installerer du den Java-versjonen som du lastet ned i starten. Fortell hvordan det gikk med oppdateringen, da problemer med oppdatering kan indikere flere malware på systemet ditt. ...også må du huske det Snippsat sier om å fortelle hvordan maskinen fungerer Endret 31. august 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
larsmyr Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Så forandrer du denne.Register:: til ---> Registry:: Ops Fikset standardbeskjeden nå Takk edit: nå som maskinen tilsynelatende er ren, kan du oppdatere java... Du bør oppdatere Java Det er viktig å bruke den seneste versjonen av Java, siden tidligere versjoner kan inneholde sikkerhetshull som vil øke sansynligheten for at du blir infisert igjen. Det ser ut til at din verjson av Java er utdatert Oppdatere Java: Trykk på følgende link, og last ned nyeste versjon av Java:http://java.com/en/download/index.jsp [*]Gå til Start > Kontrollpanel > Legg til/fjern programmer. [*]Søk i listen over alle tidligere versjoner av Java (JRE, J2SE Runtime, J2RE osv.... ) Alle disse versjonene bør ha dette bildet foran: Velg alle du finner, og trykk på Fjern [*]Deretter installerer du den Java-versjonen som du lastet ned i starten. Fortell hvordan det gikk med oppdateringen, da problemer med oppdatering kan indikere flere malware på systemet ditt. ...også må du huske det Snippsat sier om å fortelle hvordan maskinen fungerer Da har jeg installert ny Java, det gikk fint. Jeg har brukt maskina i hele dag og den virker 100% ingen flere popups.. En stooooor takk til alle som bistod til å løse problemet mitt, dette hadde jeg ikke greid selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå