Gå til innhold

Kjøpeny 360,arcade? bedre verdt det?

Pixl.

Anbefalte innlegg

Heisann, en stund siden jeg har vært på live nå folkens :)

siden min 360 røk i desember har jeg ikke spillt annet enn pc spill men nå er ejg lei.

jeg vil ha en xbox igjen.

men da er altså spørsmålet: hva skal jeg kjøpe?

så litt på arcade ettersom jeg ahr mic, hdd og kontroller fra før av.

men er det egentlig noen forskjell mellom arcade og elite utenom lagringsplassen?

ser at arcaden kommer med hdmi så da kan jeg ikke komme på noe annet som skulle skille dem.

hele grunnen til at jeg kjøpte 360 for ett år siden var jo geow, og nå som 2eren kommer blir jeg rett og slett nødt til og kjøpe meg en til, så håper noen kan svare godt =)

btw: hvilke spill erd et som er inn for tiden a? ser på bad campany + gta 4 samt da halo 3 og de eldre klassikerne.

men er det noen andre jeg bør skaffe meg da?

takk :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hadde sendt xboxen til reperasjon hadde jeg vært deg... det er fortsatt en stund til gow 2 kommer så du rekker det fint. spill som er inn nå GTA 4!! det er best... bad company er ikke så bra... halo 3 er jo kult. men, FAR CRY 2! Det er tingen. call of duty 4 er en sexy en men nå kommer snart 5ern og da bør du kanskje kjøpe det om det blir bra, dersom det blir dårlig kommer nok folk til å kjøpe det alikevel og call of duty 4 blir mindre populært... personlig tror jeg det er akkurat det samme bare 5 % dårligere eller bedre... men jeg anbefaler gta

Lenke til kommentar
Jeg har Battlefield: Bad Company til PS3. Jeg synes det er konge!

En ting som er forskjellig på Arcade og Elite er jo fargen da :grin:

Jeg synes Elite er finest!

Ja, svart fargen er virkelig verdt de 1500kr mer Elite koster!

Endret av Bonobo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...