Bushnell Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 jeg har fått i oppdrag å kjøpe en sriver til noen folk.. den sku ikke være så alt for dyr åsså måtte den visstnok være sånn att det var en patron for hver farge.. for det skal visstnok være billigre å bare kjøpe en farge i stedet for en hel patron med alle fargene.. jeg er ikke helt inne i det med skrivere så gud vet hva det nå er de skal ha.. men er det noen som har forslag? å om dere eventuelt kunne si hvor jeg finner skriveren hadde det også vert fint.. Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Canon i850. Beste allround-skriveren. http://www.mpx.no/asp/info.asp?tips=true&p...1&l=3&ntopris=0 Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 litt lavere pris hadde vert fint.. men får se på saken Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Har faktisk nettopp bestillt skriver for en nabo, som hadde visse kriterier: max 1300kr flere fargepatroner & helst skulle det være en epson (gudene vet hvorfor) endte opp med Epson Blekk Skriver Stylus C82 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...8&view=detailed Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Epson C82 Økonomi: Fargepatron 360 inkl. mva. Sort patron 290 inkl. mva. Pris foto 20x25 cm 5,30 inkl. mva. Pris pr side, blandet grafikk/tekst/foto 2,78 Canon i850 Økonomi: Fargepatron 231 inkl. mva. Sort patron 95 inkl. mva. Pris foto 20x25 cm 2,15 inkl. mva. Pris pr side, blandet grafikk/tekst/foto 0,42 Som vi ser av dette er i850 mye billigere i drift. Den koster 400-500 mer, men hvis man skriver ut en del så tjener man lett inn dette. Skriv ut 200 sider og det er tjent inn. EDIT: se her for tester av begge printere Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 vel så vidt jeg vet skal jeg ikke ha skriver med bare 2 patroner.. jeg skal ha en med 4.. en patron for hver farge.. ikke en patron med alle i.. er ikke jeg som bestemmer åssen det skal være så jeg må forholde meg til det de har sagt :-? ellers hadde jeg tatt en skriver med 2 patroner Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Det er vel bare cannon som har det, bruker selv en S 750 som er meget bra. De har to rimelige skrivere, S200X til 590.- og I 320 til 663.- på databutikken com Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 vel så vidt jeg vet skal jeg ikke ha skriver med bare 2 patroner.. jeg skal ha en med 4.. en patron for hver farge.. ikke en patron med alle i.. er ikke jeg som bestemmer åssen det skal være så jeg må forholde meg til det de har sagt :-? ellers hadde jeg tatt en skriver med 2 patroner Både epson og canon har 4 patroner. Tenker du på at det står en pris på fragepatron i innlegget mitt over, er det fordi det er samme pris på fargepartonene, mens svart-patronen har en annen pris. Prisen på fargepatronen er summen av alle fargepatronene. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Skriveranbefalingene hos hw.no er nettopp oppdatert... Ta en titt der, så kanskje du finner .no 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå