Spragleknas Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Referere til denne: 1. Tilfeldig at "Sponset av OCZ" er så utydelig skrevet? (Ihvertfall på min LCD) 2. Hvorfor er dette "Ukens produkt"? Best i test? Synes dere skal holde dere for gode til slik Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Nå aner jeg ikke hvordan den anonsen fungerer, men kjøleren er i allefall "best i test" slik du skriver: http://www.hardware.no/artikler/ocz_vendetta_2/50587 Lenke til kommentar
jøkul ptro Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 hvor så du denne? i hvilken sammenheng? jeg finner den ikke Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Akkurat nå vises det ei strømforsyning, men det er samme oppsettet :| Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Ingen offisiell uttalelse vedrørende dette? Dette er i beste fall villedende... Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Dårlig, VELDIG dårlig... Lenke til kommentar
Howard Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hei og beklager tregt svar! "Ukens produkt" er noe vi har hatt lenge, faktisk et par års tid, men det rettferdiggjør uansett ikke dårlig merking! Ukens produkt er altså et produkt, fortrinnsvis ferskt/nytt produkt, hentet fra pris/lanseringsguiden. Dette er en betalt oppføring - dvs. at produsentene betaler oss for å få produktet fremhevet. Derav "Sponset av..:"-teksten. Det er liten tvil om at dette er i grenseland rent presseetisk - og vi har vært veldig i tvil om dette skal gjøres slik eller ei. Vi kommer til å ta en ny vurdering på dette nå. Det skal ikke være tvil om hva som er sponsing/annonser og redaksjonelt innhold. Takk for tilbakemeldingene! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Og hvordan gikk denne "vurderingen"? ("Hysj - det går over....")? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Jeg vil tro at en vurdering tar lenger tid enn kun en relativt liten stund. En må huske på at disse guttene(og kvinnene) faktisk driver en bedrift, og da velger jeg å tro at det ikke bare er å si "ok, vi gjør det slik, noen for eller i mot?" I tillegg så har de antageligvis en ganske stor "TO DO"-list. Å insuere at det er en "Hysj - det går over"-sak syns jeg vi alle skal holde oss for gode til. (Og igjen, signaturen gjelder, dette er en uttalelse fra meg og ikke fra Edda eller Hardware) Endret 25. november 2008 av Expired product Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Dette er typisk Edda om du spør meg ... Dette er noe man burde ha ordnet opp i internt og klart å gi en tilbakemelding på, raskere enn 2 mnd. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Oisann, det var en dato der også ja. Hm, da heller jeg litt deres vei gitt. To måneder er en lang stund, ja. Lenke til kommentar
Howard Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Huff og huff! Det skal definitivt ikke ta så lang tid. Vi ser for oss å gjøre om til "Ukens sponsede produkt" og merker dette med "Annonse:", slik om alle andre annonser. Takker for påminnelsen, vi trenger et par spark bak innimellom! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Fint Det kommer et nytt spark om et kvartal om ikke noe skjer Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) VEL!!!!???? Detter er svakt av Hardware.no .... EDIT: Ser dere har lagt til "Annonse" ... i veldig stor skrift... Vil det si at dette er løst? Endret 10. februar 2009 av Spragleknas Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 nå står det øverst at det er en annonse, og at det er sponset av ocz, så jeg skjønner ikke problemet. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 La til en edit når jeg så det, ja Mangler fremdeles "Ukens sponsede produkt" - noe som ville vært mer riktig. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Yes, jeg har ikke tall på antall ganger jeg har purret på at det skal inn "sponsede", "annonserte" eller lignende inn der. Problemet er at da blir ting for brede. Vår designer har fått melding om dette, men jeg får vel purre igjen.... *sukk* Takk for spark bak. hehe Lenke til kommentar
RBW Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Da er ting endelig slik vi vil ha det, intet er som å true drift med en stor og tung purreløk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå