Powersupply Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Har nå endelig funnet den "optimale" gamingskjerm for mitt budskjett : Iolair MB24W Men spørsmålet mitt er da hvor jeg får kjøpt en slik skjerm... Ser at det er en DMG MB24W folk snakker om, som selges på pixmania. Men har denne det samme MVA panelet? Fint hvis noen kunne ha funnet ut av dette Iolair MB24W Takker for svar!! Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 I følge [H]ard|Forum selges den også som IISonic IIM24W, Grosbill MB24W, og Pixmania MB24W, som jeg ikke finner hos noske Pixmania. Veldig lekker den skjermen da! (Selv sitter jeg med en Dell UltraSharp 2707WFP) Lenke til kommentar
Powersupply Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Vet at de selges som andre navn, men hører at det benyttes andre paneler i dem. Og da blir det ikke samme skjermen Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Jeg vil påstå at hvis det ikke benyttes samme panel, er det ikke samme skjerm Men jeg vet ikke. Har ikke lest igjennom tråden. Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Powersupply: Si i fra i forumet eller på PM hvis du finner ut noe mer om hvor denne skjermen selges, jeg er også veldig interessert i den Lenke til kommentar
Looper87 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Okey, ser at Iolair MB24W ikke selges lenger hos pixmania, men de selger fortsatt DGM-skjermen og den skal det også være mulig å få MVA-panel med. Panel-lotteri får du uansett, les i denne tråden for mer informasjon. Lenke til kommentar
Powersupply Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Jeg så skjermen selges i frankrike her er linken : http://www.rueducommerce.fr/Peripheriques-...R-MB24W.htm#pdd Men når man ikke forstår et fnugg fransk blir det veldig vanskelig og bestille skjermen Har også sett den i england men da må jeg ha en strømplugg omformer av no slag. noen som har peiling på dette ta kontakt Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Har også sett den i england men da må jeg ha en strømplugg omformer av no slag. noen som har peiling på dette ta kontakt Den har vel en standard IEC sokkel som 99%(?) av alle skjermer har ? Da trenger du en standar PC-strømkabel. Lenke til kommentar
Powersupply Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Har også sett den i england men da må jeg ha en strømplugg omformer av no slag. noen som har peiling på dette ta kontakt Den har vel en standard IEC sokkel som 99%(?) av alle skjermer har ? Da trenger du en standar PC-strømkabel. Det vet jeg også, men det er kontakten man putter i veggen "(stikkontakten)" jeg snakker om.. I england har de 3 stykk på den mens i norge "europa" ellers er det 2. Er en slik omformer jeg treger !!! Endret 1. september 2008 av Powersupply Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Har du en link til der du fant den i England? Lenke til kommentar
Øsse Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Slike omformere fås typisk på Clas Ohlson og Biltema. Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Omformer? Du får jo kabel til ~30kr i en hvilken som helst butikk, så hvorfor i all verden ha en eller annen omformer? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Er en slik omformer jeg treger !!! Hvorfor i all verden skal du ha det, når du kan bruke en slik: Lenke til kommentar
Powersupply Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Er en slik omformer jeg treger !!! Hvorfor i all verden skal du ha det, når du kan bruke en slik: Hehe, satt med hode under armen der ja.. Men her er da linken til siden i england der den selges: http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B...boutThisProduct Men hvis man kjenner en som kan fransk ville jeg heller anbefalt deg og kjøpe den via frankrike. Der du får den med HDMI ingang også, tror det er en forbedret utgave mot gamere i frankrike men er ikke sikker. Jeg kunne nemmelig ikke lese det som stod Link ligger over. Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Jeg har faktisk vært i kontakt med selgeren av skjermen fra Amazon, og jeg fikk til svar at en IOLAIR MW9K 19" TFT Screen - (8 ms) var den eneste skjermen som var på lager. Endret 3. september 2008 av Kake24 Lenke til kommentar
Powersupply Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Jeg har faktisk vært i kontakt med selgeren av skjermen fra Amazon, og jeg fikk til svar at en IOLAIR MW9K 19" TFT Screen - (8 ms) var den eneste skjermen som var på lager. Pokker og da, men tror jeg fant den her også, litt usikker på om det er de samme kriteriene på skjermen: LINK : http://www.overclockers.co.uk/showproduct....rodid=MO-026-OK Lenke til kommentar
Draugen1 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hiver meg også på denne ser ut til å være en knall skjerm (i forhold til pris) Hvis noen får tak i denne hadde noen kommentarer om hva dere synes vært svært interresant. Og ikke minst hvor dere kjøper den er litt skeptisk til å handle skjerm fra England med ett merke jeg aldri har sett før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå