Ståle Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Fant et par kasser med forskjellig alkohol som foreldrene mine mest sannsynligvis har fra før jeg ble født. Dvs 19+ år. De fleste var åpnet, men noen var også forseglet. En 1l whiskey luktet greitt. Men 0,4l smirnoff vodka luktet ikke akuratt alkohol. Jeg har valgt å bare konsentrere meg om vodka og whiskey, for de andre hadde "klumper" i seg. Som surret rundt. Feks i sherryen. Hvordan er det med så gammel alkohol? Bare å kaste, eller går det kanskje? Får jeg enormt vondt i magen av det? Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Hva har det å si når du er drita? ;-) Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Vil helst, om i det hele tatt, spy av for mye alkohol, enn av "klumpene". Lenke til kommentar
8ball Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Hvordan er det med så gammel alkohol? Bare å kaste, eller går det kanskje? Får jeg enormt vondt i magen av det? Kan hende du får veldig vondt i magen av det :!: Men fra spøk til alvor. Jeg har aldri hørt at "rein" sprit kan bli dårlig. Regner med at whiskey muligens kan få en annen smak, men det blir ikke noe dårligere sprit av den grunn. Lenke til kommentar
Ganjapiken Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Det skal nok gå helt greit. Lenke til kommentar
nerland Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Tror det skal gå veldig bra jeg fikk en Ballentines Whiskey av svigers. Den var pakket inn i en avis fra 1975. Dvs. den var endel eldre enn det også. Den absolutt drikkbar kanskje noe mildere. Om du ikke vil ha vondt i magen, styr unna dem med klumper ellers så vil det nok gå bra have fun Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Ja, men dtte høres veldig bra ut. Da blir det stor fest om en stund Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Det er jo noe som er laget for lagring også.. er det ikke? http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHO...umpTo=OfferList Fra vinmonopolet er jo ganske gammel.. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) DAMN! 15 tusen pr. liter??? her var jo ihvertfall en som koster 35.000,- pr. liter Må være heftigt å drikke seg full på sånt Endret 30. august 2008 av Daniel_91 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Joa, selvfølgelig. Men de har ikke ligget i romtemp som varierer mellom 10 og 35 grader, samtidig som flasken er åpnet. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Så hvordan gikk det? Lenke til kommentar
8ball Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Joa, selvfølgelig. Men de har ikke ligget i romtemp som varierer mellom 10 og 35 grader, samtidig som flasken er åpnet. Regnet med at han ville drikke det i går jeg. Men når han skriver innlegg 07:34 på en Søndags morgen uten skrivefeil, så kan det da umulig stemme? :!: Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Feltuke i militæret på mandag, så drøyer det litt Men om en stund er det partay. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Brunt brennvin og rein sprit har egentlig ikke noen holdbarhetsdato, så lenge de er skikkelig forseglet. Vin og lignende alkoholholdige drikker blir som regel dårlig etter ei stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå