Scoob911 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Har gått til kjøp av et Logitech Z-5500 anlegg og har tenk til å skru opp bakhøytalerne i veggen. Eneste problemet er at det er veldig vanskelig å komme til skruehullene på føttene. Er det mulig å ta av føttene og skru dem opp, for så å feste på selve høytaleren igjen? Hvis ikke, er det noen med andre tips til hvordan jeg kan skru dem opp? Takk for alle svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 det er jo mulig og snu føttene da så jeg ville jo bare flyttet foten så skrudd inn skruene og så bare satt dem sånn som du ønsker:) Det er også fulgt mulig og skru dem av for den er jo en skrue under foten så det går ann og skru den av. Jeg ville jo bare snudd foten og så skrudd den fast og så satt høytalern som jeg ønsket. Høytalerne er lagd for og skrus fast til veggen, den center høytalern må du kanskje skru av og så feste igjen. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
Scoob911 Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Tror nok ikke det er så enkelt som å bare snu føttene. Kommer nemlig ikke skikkelig til skruehullene uansett hvor mye jeg snur og vender på dem. Og den "skruen" som føttene er festet med inn i høytaleren er ikke en skrue. Den har ihvertfall ikke noe spor som jeg kan sette skrutrekkeren i (den har bare et rundt hode). Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Hadde også problemer med det da jeg skrudde fast høytalerene. Det gikk til slutt ved hjelp av litt vridning frem og tilbake samt litt logisk tankegang. Dersom du absolutt ikke klarer å finne ut av det kan du skaffe deg en liten skralle og bruke den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Du snur den 40-45 grader den ene veien og skrur inn 1 og 1 skrue og så setter du den 90 grader og vips så er den på veggen. det jo også en skrue der mellom foten ivertfall vis du bruker et veldig lite flat skrujern kjennes det ut som det er en skrue der. Skal nok litt små fikling til og en liten skralle eller skrujern er nok tingen som cyclo nevner. Det er ikke alltid så lett men det er fult mulig har gjort det selv på den måten jeg forklarer. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
Scoob911 Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Tror jeg satser på skrallemetoden. Takk for tipset cyclo Og donnieakalefty, hvis jeg gjør det på din måte kommer ikke skrujernet vinkelrett på skruen og er det er stort håndtak blir det ganske skjevt noe som kan ødelegge skruen. Men takk for svarene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå