Gå til innhold

Hvordan få ut agresjon

ludvig

Anbefalte innlegg

En gang jeg var ganske overkokt med sjalusi, men prøvde å holde meg, så gikk det galt. Jeg gikk rastløst rundt i huset og slo til slutt et bestemt slag i kjøkkendøra. Det ble et fint hull tvers i gjennom. Angrer den dag i dag. Hullet står der fortsatt som et stygt minne.

Ellers så har jeg ikke så veldig mye aggresjon som må ut egentlig. Et par ganger når jeg har følt det har blitt vel mye for meg så har jeg tatt med ut et par stålrør og gått langs fortauet og dengt løst på trær og lyktestolper (ikke midt i byen). Hadde noen sett meg da, så hadde nok en hvit bil kommet og hentet meg og gitt meg en ganske stram trøye. Gjorde det kun sent på kvelden.

edit: det er ganske interessant å observere forskjellige typer mennesker og hvordan de takler kritikk, hat, sjalusi, aggresjon osv. Noen bare suger det til seg, noen klarer å la det prelle av, mens andre må få det ut med en gang. Sistnevnte type er det vi kaller en hissigpropp. Istedenfor å bite ting i seg slenger han tilbake med noen krasse ord eller en neve i trynet.

Endret av Steffenm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bruker den store sekken som henger på loftet jeg. Er en sånn sekk laget for å bokse mot, husker ikke hva den heter. Er veldig effektiv da  :evil: .

Bokse sekk funker bra det. Bare det ikke er en sånn fra lekebutikken... :D

6690444[/snapback]

Hva kan være mer tilfredsstillende enn å slå ihjel en boksesekk? :devil: Deng den til "innvollene" henger ut og kjettingen ryker.

Lenke til kommentar
Bruker den store sekken som henger på loftet jeg. Er en sånn sekk laget for å bokse mot, husker ikke hva den heter. Er veldig effektiv da  :evil: .

Bokse sekk funker bra det. Bare det ikke er en sånn fra lekebutikken... :D

Hva kan være mer tilfredsstillende enn å slå ihjel en boksesekk? :devil:Deng den til "innvollene" henger ut og kjettingen ryker.

Kjenner igjen det med invollene i vertfall, kjetting hadde jeg ikke. Bare tråd smilyyyyeo2.png

Lenke til kommentar
Jeg slo til skjemen akkurat når jeg var forbanna. LCD-skjerm. Den tok skade :/. Huff. Den virker jo enda, da...

6690486[/snapback]

Jeg har hatt lyst til å gjøre det der mange ganger. Ser så fristende ut den bare står der, i prefekt høyde :D

Har ikke gjort det enda da. Den var dyr.

Lenke til kommentar

Ser ikke helt poenget i å ødelegge masse fine dyre ting bare for å føle seg bedre i et lite sekund, før man begynner å tenke på tingen man ødela.

Personlig fungerer hard trening veldig bra. Intens jogging, eller fotball spilling som innebærer mye hard skyting av ball fungerer veldig bra for å få ut aggresjon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Ble noe helt j*vlig irritert på læreren en dag, og begynte plutselig å slå meg selv veldig hardt i hodet slik at man kunne høre det veldig godt, var like før jeg besvimte. Da jeg kom tilbake til vanlig bevisthet hadde hele klassen rettet de forbausede hodene sine mot meg, var veldig morsomt faktisk. Det å slå seg selv er faktisk ganske deilig, for det første får man ut agresjonen og for det andre gir det deg en slags dopende følelse av svimmelhet.

Ellers pleier jeg å slå hodet inn i et av sikringsskapene utenfor klasserommet av og til, enkelte av jentene begynner å synes jeg er helt sprø (eller sprøere enn det jeg var fra før av).

770889[/snapback]

Kan ikke si jeg klandrer dem for å synes at du er sprø...

Tvangsinnleggelse FTW

Lenke til kommentar

Finner frem tequila flasken og drikker meg halveis til helvete. Deretter finner jeg opp noen fantasivenner, også dreper jeg dem. Om jeg ikke har noe alkohol i nærheten pleier jeg å skrike på spansk eller se for meg vedkommende spontanantenner. Så ender det alltid med at jeg får latterkramper og må gå. Men det hender svært svært sjelden at jeg blir sint.

Lenke til kommentar
Finner frem tequila flasken og drikker meg halveis til helvete. Deretter finner jeg opp noen fantasivenner, også dreper jeg dem. Om jeg ikke har noe alkohol i nærheten pleier jeg å skrike på spansk eller se for meg vedkommende spontanantenner. Så ender det alltid med at jeg får latterkramper og må gå. Men det hender svært svært sjelden at jeg blir sint.

6691855[/snapback]

takk Gud for det, hvis teksten din stemmer.

Endret av Baron Ereksjon
Lenke til kommentar

Jeg drar til det jeg kan med knytteneven rett i PC-bordet. Tror jeg har spikret og reparert vertfall 7 ganger på det bordet. Mitt ekstreme sinne forekommer ofte etter tap i bilspill hvor man har tilbrakt et tosifret antall runder på førsteplass for så å bli forbikjørt i siste runde. Heldigvis spiller jeg ikke bilspill så mye lengre :roll:

Endret av andrvas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...