Gå til innhold

Hvordan få ut agresjon

ludvig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sykler/jogger/går en tur. Må ut en tur nå kjenner jeg :evil: Er litt irritert/småsur/sint/glefsete idag fordi jeg grue meg t å fortelle ei venninne noe....det har plagt meg hele helgen.
Ka er det du må fortelle henne? C'mon u can tell us :)

At typen e utro :(:evil::grumpy:

Lenke til kommentar

Jeg kjører jeg, før kjørte jeg blodtrimmet moped i vill sikksakk mellom biler og alt, nå kan jeg kjølre bil.. Har funnet ut noe svært spennende, hvis jeg kjører forbi en buss og det kommer en buss imot så kan jeg fortsette forbikjøringen, det blir akuratt plass imellom:P Har råkjørt mye for å få ut raseri.....

Må forresten nevne at moipeden er en Honda Wallaroo, trommelbremsene går varme etter ca 3 km hard kjøring, så hvis jeg er skikkelig sinna så blir det farlig ja, høy fart uten bremser uten beskyttelse.....

Lenke til kommentar

Kan noen sende et tips til Barne- og Ungdomspsykiatrisk klinikk om denne tråden her? Tror kanskje det er best for en del postere om de blir kjærlig pakket inn i en stram trøye og låst inne på et rom med hvite myke vegger...

Ellers er jo ingenting bedre enn å la det gå ut ofver andre. Kjeft og smell. Bussjåfører for eksempel; yppelige å ta ut agresjon på. Enkelte kan jo til og med fortjene det.

Lenke til kommentar
Kan noen sende et tips til Barne- og Ungdomspsykiatrisk klinikk om denne tråden her? Tror kanskje det er best for en del postere om de blir kjærlig pakket inn i en stram trøye og låst inne på et rom med hvite myke vegger...

Mishandler meg selv jeg, er 13 år, så det kan jo tolkes som barnemishandling :smile: .

Lenke til kommentar

Spiller veldig lite CS, siden det hadde en tendens til å gå hardt utover mus, tastatur og skjerm. Tror jeg har ødelagt 3 tastaturer, ca 5 mus, 2 skjermer, en bryantspisser og et par hodetelefoner av god kvalitet.

Når jeg ellers blir forbannet pleier det gå utover vegger og dører, noe som fører til hudmangel på hendene mine i perioder. :p

Lenke til kommentar

jeg pleier å la aggresjonene mine gå utover andre jeg.. ikke spesielt snilt av meg.. men det siste jeg vil være når jeg er sinna er å være snill..

som oftest så slenger jeg drit til stefaren min eller til mamma.. eventuelt så finner jeg et passende offer på IRC og lar alt gå utover dem.. funker like bra hver gang.. dersom det derimot ikke funker så legger jeg meg på senga, kikker i taket og hører på diverse høy musikk.. noe alla rammstein, soad, manson, korn osv.. noe med litt futt i!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...