Barry White Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 jeg slår i tastaturet Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Teller til 10 inni meg. virker alltid. 1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 Lenke til kommentar
smetho Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Sykler/jogger/går en tur. Må ut en tur nå kjenner jeg Er litt irritert/småsur/sint/glefsete idag fordi jeg grue meg t å fortelle ei venninne noe....det har plagt meg hele helgen. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Sykler/jogger/går en tur. Må ut en tur nå kjenner jeg Er litt irritert/småsur/sint/glefsete idag fordi jeg grue meg t å fortelle ei venninne noe....det har plagt meg hele helgen.Ka er det du må fortelle henne? C'mon u can tell us Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Brukte og slå i vegen der jeg bode før da hadde jeg myke gipps plater i veggene men etter jeg flyttet er jeg omringet av betong vegger . Skal ikke prøver og slå ihjel betongen en gang til. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Sykler/jogger/går en tur. Må ut en tur nå kjenner jeg Er litt irritert/småsur/sint/glefsete idag fordi jeg grue meg t å fortelle ei venninne noe....det har plagt meg hele helgen.Ka er det du må fortelle henne? C'mon u can tell us At typen e utro Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg kjører jeg, før kjørte jeg blodtrimmet moped i vill sikksakk mellom biler og alt, nå kan jeg kjølre bil.. Har funnet ut noe svært spennende, hvis jeg kjører forbi en buss og det kommer en buss imot så kan jeg fortsette forbikjøringen, det blir akuratt plass imellom:P Har råkjørt mye for å få ut raseri..... Må forresten nevne at moipeden er en Honda Wallaroo, trommelbremsene går varme etter ca 3 km hard kjøring, så hvis jeg er skikkelig sinna så blir det farlig ja, høy fart uten bremser uten beskyttelse..... Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Teller til 10 inni meg.virker alltid. 1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 Det har jeg å prøvd...men jeg slår likevel etter at jeg er ferdig Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Kan noen sende et tips til Barne- og Ungdomspsykiatrisk klinikk om denne tråden her? Tror kanskje det er best for en del postere om de blir kjærlig pakket inn i en stram trøye og låst inne på et rom med hvite myke vegger... Ellers er jo ingenting bedre enn å la det gå ut ofver andre. Kjeft og smell. Bussjåfører for eksempel; yppelige å ta ut agresjon på. Enkelte kan jo til og med fortjene det. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Kan noen sende et tips til Barne- og Ungdomspsykiatrisk klinikk om denne tråden her? Tror kanskje det er best for en del postere om de blir kjærlig pakket inn i en stram trøye og låst inne på et rom med hvite myke vegger... Mishandler meg selv jeg, er 13 år, så det kan jo tolkes som barnemishandling :smile: . Lenke til kommentar
lperik Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Når jeg blir sint (som oftest når jeg spiller dårlig i cs) river jeg av meg headphonesene, pælmer de hardt i veggen og går jeg og plukker de opp,kobler de til igjen, og setter meg ned og spiller videre. Funker for meg.. Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Spiller veldig lite CS, siden det hadde en tendens til å gå hardt utover mus, tastatur og skjerm. Tror jeg har ødelagt 3 tastaturer, ca 5 mus, 2 skjermer, en bryantspisser og et par hodetelefoner av god kvalitet. Når jeg ellers blir forbannet pleier det gå utover vegger og dører, noe som fører til hudmangel på hendene mine i perioder. Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 spiller Linkin Park på fullt volum.... Da blir vel mamma sint? Nei.. liker ikke nu-metal. Kvasi rap homo metal (eller noe sånt).. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Spiller stort sett RATM på full guffe.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Spiller stort sett RATM på full guffe.. Mange av låtene passer perfekt når jeg blir forbannet på verdenssituasjonen. samme med SOAD, nå i disse dager er jo SOAD - Boom! genial Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 jeg pleier å la aggresjonene mine gå utover andre jeg.. ikke spesielt snilt av meg.. men det siste jeg vil være når jeg er sinna er å være snill.. som oftest så slenger jeg drit til stefaren min eller til mamma.. eventuelt så finner jeg et passende offer på IRC og lar alt gå utover dem.. funker like bra hver gang.. dersom det derimot ikke funker så legger jeg meg på senga, kikker i taket og hører på diverse høy musikk.. noe alla rammstein, soad, manson, korn osv.. noe med litt futt i! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Spille CS hjelper nei...det gjør bare ting værre Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Slå et eller annet er faktisk det eneste som hjelper.. slå ikke bare en, ikke to, men MINST tre ganger...! hardt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå