Gå til innhold

Hvordan få ut agresjon

ludvig

Anbefalte innlegg

Hva gjør dere når dere er forbannet på noe eller noen liksom for å få ut sinne og agresjonen

For å ta et eksempel: kaste dart piler på et bilde av personen eller tingen(du kan også kaste piler på personen/tingen)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o

For det første så reiser jeg meg og finner veien ned til data rommet. Tar tak i tastaturet og musa og pælmer ut av vinduet,så skjermen og kabinettet som en siste finale. Alt dette mens maskinen spinner og koser seg og alle kabler tilkoblet.

Er jeg fortsatt forbanna så går jeg rolig ut og tar frem hageslangen og spyler #"¤"#%"#% ned.

Lenke til kommentar
For det første så reiser jeg meg og finner veien ned til data rommet. Tar tak i tastaturet og musa og pælmer ut av vinduet,så skjermen og kabinettet som en siste finale. Alt dette mens maskinen spinner og koser seg og alle kabler tilkoblet.

Er jeg fortsatt forbanna så går jeg rolig ut og tar frem hageslangen og spyler #"¤"#%"#% ned.

haha

Lenke til kommentar

Ble noe helt j*vlig irritert på læreren en dag, og begynte plutselig å slå meg selv veldig hardt i hodet slik at man kunne høre det veldig godt, var like før jeg besvimte. Da jeg kom tilbake til vanlig bevisthet hadde hele klassen rettet de forbausede hodene sine mot meg, var veldig morsomt faktisk. Det å slå seg selv er faktisk ganske deilig, for det første får man ut agresjonen og for det andre gir det deg en slags dopende følelse av svimmelhet.

Ellers pleier jeg å slå hodet inn i et av sikringsskapene utenfor klasserommet av og til, enkelte av jentene begynner å synes jeg er helt sprø (eller sprøere enn det jeg var fra før av).

Lenke til kommentar

tja, viss jeg er så forbanna så stikker jeg ned på skytebanen og bare kobler alt ut. resetter hele forbanna systemet. ligger kanskje der i en 2-3 timer og bare skyter. det er så befriendes når det eneste en gjør er så sikte på en blink. at annet forsvinner. stress, sinne, følelser og tanker er vekke, det er bare deg og geværet. følest ut som om en blir ett med rifla og blinken forsvinner sakte men sikkert etter hvert som en skyter. bare den følelsen av komplett tomhet er helt utrolig. du slapper så jævli av. det er liksom som om hele verden står stille og alt du hadde av frustrasjoner forsvinner....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
ok den posten der får det nok til å virke som om jeg er mer gal enn jeg egentlig er

Can't argue about that :lol:

Lenke til kommentar
spiller Linkin Park på fullt volum.... :woot:

Spiller Sepultura, SOAD, RATM på full guffe jeg. Samtidig som jeg banner og steiker og slår i sengen (er ikke bra å slå i veggen). Er jeg ekstremt forbannet, så roer jeg ned med en lang tur med Sepultura, RATM eller SOAF i øret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...