*F* Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Hei! Har fått meg et Asus P5Q Premium, et kort jeg generelt er missfornøyd med forløbig, etter 3 dagers slit med og få det til og fungere. Uansett, kortet har 10 SATA uganger. Rød: vanlig bootbar SATA utganger, støtter raid De andre er til noe backup og raid dritt. Spørsmålet mitt er, hvordan er det mulig og bruke disse spesial SATA utgangene til vanlig harddisk lagring? Endret 31. august 2008 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Så vidt jeg kan se står det helt nederst, du kan bruke den øverste blå eller orange kontakten til Normal Mode. Du må selvsagt installere driver for kontrolleren. Du må kanskje enable den i BIOS først. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Ligger en masse slike drivere på websiden dems, ikke let og vite hvilken.. kan ikke linke, alle linker er js:roll: EDIT: har vist den driveren allerede Endret 30. august 2008 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Det er vel den her: Og du har forandret vel til Normal mode, sant. Ellers du burde prøve i det minste 2 porter i Express Gate mode. Det virker litt OK den der...hvis det fungerer. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 (endret) fant ut jeg hadde samme driver som var siktet til i maualen: Her er biosen btw, hva gjør jeg? Klikk for større bilder Endret 30. august 2008 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
*F* Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Fikk det il ved hjelp av denne tråden http://itpro.no/supportforum/index.php?sho...mp;#entry516884 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå