Gå til innhold

På utikk etter laptop til under 4k,, men som takler Football manager

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er på utkikk etter en bærbar pc som jeg vil bruke 70% til å laste ned på, 20% word og 10% til å spille football manager.

Med andre ord ingen gaming pc, som krever kjempebra grafikkkort etc, men en pc som kan klare å spille football manager er det eneste kravet jeg har.

Er det noen tips? Jeg har sett på elkjøp at noen pc-skjermer ser ut som det er et vindu man ser på, istedenfor disse som man trykker på skjermen så ser man at det blir et fingeravtrykk i noen sek, før bilde blir ok igjen.

Hehe elendig forklart, men er det noen som kan tipse om en slik laptop til under 4 tusen OM DET FINNES DOG!

Håper på svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg er på utkikk etter en bærbar pc som jeg vil bruke 70% til å laste ned på, 20% word og 10% til å spille football manager.

Med andre ord ingen gaming pc, som krever kjempebra grafikkkort etc, men en pc som kan klare å spille football manager er det eneste kravet jeg har.

Er det noen tips? Jeg har sett på elkjøp at noen pc-skjermer ser ut som det er et vindu man ser på, istedenfor disse som man trykker på skjermen så ser man at det blir et fingeravtrykk i noen sek, før bilde blir ok igjen.

Hehe elendig forklart, men er det noen som kan tipse om en slik laptop til under 4 tusen OM DET FINNES DOG!

ja hei.

skjønte ikke helt det med sjermen. men kan sikkert gji deg noen råd om en bra pce :p

men under 4tusen e det ikek så mye du får men, denne pcen fra elkjøp en pacardbell skulle takle de oppgavene bra! vertafall et av det beste du får før 4tusen eller kanskje det beste tilbude!

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...av=&ramnav=

så håper du finner ut av det :D

Lenke til kommentar

Okei, det var ikke spesifikk linket til noen, men til mange, men du mener den til rett under 4000 kr?

Med skjerm mener jeg følgende. Enkelte pc-skjermer på laptopper ser krysstallklart ut, akkurat som et glass du ser igjennom, mens som min gamle tundra pc, er det slik at trykker jeg på skjermen ser jeg at pixlene blir klemt sammen... Og jeg er ute etter den typen som ser ut som glass.... noe som skjønner ka jeg mener?

Lenke til kommentar
Okei, det var ikke spesifikk linket til noen, men til mange, men du mener den til rett under 4000 kr?

Med skjerm mener jeg følgende. Enkelte pc-skjermer på laptopper ser krysstallklart ut, akkurat som et glass du ser igjennom, mens som min gamle tundra pc, er det slik at trykker jeg på skjermen ser jeg at pixlene blir klemt sammen... Og jeg er ute etter den typen som ser ut som glass.... noe som skjønner ka jeg mener?

Skjønner meget godt hva du mener, og når sant skal sies får du nesten ikke noe annet i forbrukersegmentet lenger. Det du er ute etter heter CrystalView eller DiamondView eller noe i den gata, avhengig av produsent. Det du trenger er ikke så mye, og de fleste maskiner oppfyller de kravene der. Når du går under 4000 kr på en vanlig bærbar ofrer du imidlertid en del ren kvalitet på maskina, samt at du gjerne får gammel hardware.

Jeg ser for meg noe slikt som rimelig passende for deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...