Zhyl0 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Har god og vel over 1.000 filer jeg trenger å zippe. Filene er små, cirka 300kB til 3MB, og har en kompresjons-ratio på rundt 50% (halverer størrelsen). Jeg kan ikke bare merke alt og legge til i arkiv da de da havner i et stort arkiv. Å gå igjenom hver enkelt fil er jo heller ikke noe jeg lengter etter. Jeg HAR hørt om et program som gjorde den ønskede jobben, men det var et beta-prosjekt, som aldri ble fullført... og siste logg på siden var ifra 1997... :| Noen som har det på tungen, slæsj det på denne tråden så fort som rakk'rn Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Dette lar seg enkelt gjøre i Winrar. Merk filene, høyreklikk og velg Add to archive... Klikk Files og hak av for Put each file to separate archive. Lenke til kommentar
Zhyl0 Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Dette lar seg enkelt gjøre i Winrar. Merk filene, høyreklikk og velg Add to archive... Klikk Files og hak av for Put each file to separate archive. GENIALT! WINRAR IS YOU! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå