Comox Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Jeg har skiftet HK fra GA-K8NS Pro til GA-K8NSNXP. Jeg vil kjøre en RAID 1 på samme chipset Si3112r. Det er det samme for de to typer HK. Jeg får en feilmelding og systemet henger sig fast. Feilmelding: lsass.exe System Error. Objekt not found. Jeg er sikker på det er l som Lars og ikke I som Italia. Jeg har også tatt alle sikkerhets oppdateringer når de kommer. Noen forslag til løsning andet enn å jeg må setter OS opp igjen? Endret 30. august 2008 av Comox Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Ved bytte av så pass stor/viktig komponent. Mener jeg ny Windows install er et must. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Stemmer det - XP må enkelt og greit legges inn på nytt igjen. Er noen særdeles få tilfeller hvor man kan komme rundt dette, men det krever en del forberedelser og MYE kunnskap om emnet (tenker da langt mer enn hva jeg tror du kan få her på forumet). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå