odn Skrevet 30. august 2008 Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 Liten spissmus som stikker fram. Er ganske fornøyd selv:D Hva mener dere? Øystein D. N. Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 30. august 2008 Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 Motivet sentrert, for stort utsnitt og sikkert mere til, men synes det er tøft bare at du har klart å fanget bildet. Vet ikke om du hadde sjansen, men skulle gjerne sett et bilde tatt på 55mm istedenfor 18mm Lenke til kommentar
odn Skrevet 30. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 Noe som dette? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 30. august 2008 Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 Hahahahahah! Kjempemorsomt Lenke til kommentar
ampersand Skrevet 30. august 2008 Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 bra bilde synes jeg. Ser ut som du har snikfotografert han mens han er hjemme og rydder Lenke til kommentar
odn Skrevet 30. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 bra bilde synes jeg. Ser ut som du har snikfotografert han mens han er hjemme og rydder Var vel mer som jage den under over plenen med kamra foran meg så stakk en under der så venta jeg en stund:D Lenke til kommentar
odn Skrevet 31. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Flere som mener noe på bildet? Ingen? Endret 31. august 2008 av odn Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Bra gjort å ta et bilde av en spissmus. Men selve bildet har dessverre ikke egenskaper som gjør at fremmedfolk kommer til å henge det på veggen. Sorry Du kan redigere litt for å gjøre det litt bedre, da. Du kan f.eks. leke litt med en kurve i photoshop og se om du får lyset til å se litt mer naturlig ut. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Dødskult bilde. Sikkert en del som man kan gjøre i photoshop, men motivet var herlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå