Gjest kango Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Hei, jeg er 13 år gamel gutt. Jeg trener mye på bryting etter treinga er jeg ganske sliten og svetten. Men jeg lurte på om det er farlig å dusje rett etter treinga når man er varm og svetten? Lenke til kommentar
Knott^ Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Hei, jeg er 13 år gamel gutt. Jeg trener mye på bryting etter treinga er jeg ganske sliten og svetten. Men jeg lurte på om det er farlig å dusje rett etter treinga når man er varm og svetten? absolutt ikke Hva er det som skulle ha vært farlig med det? Er forsåvidt lurt å ta en kald dusj så du opner opp porene i huden Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Jeg skjønner ikke hvorfor det skulle være farlig? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Men jeg lurte på om det er farlig å dusje rett etter treinga når man er varm og svetten? En dusj i seg selv er nok ikke skadende, men ekstreme temperaturer i begge retninger er nok mindre optimalt enn ellers siden kroppen er redusert av den fysiske anstrengelsen. Men det skal nok veldig mye til for å ta mer skade av det enn at du kan fryse på deg et svekket imunforsvar eller at det svartner for deg av varmen. Er forsåvidt lurt å ta en kald dusj så du opner opp porene i huden En kald dusj vil vel heller lukke porene mens varmt vann vil åpne de. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Men jeg lurte på om det er farlig å dusje rett etter treinga når man er varm og svetten? Nei! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Heller motsatt. Men hvis du dusjer ofte burde du begrense såpebruken, for at ikke huden skal bli for tørr. Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Er forsåvidt lurt å ta en kald dusj så du opner opp porene i huden En kald dusj vil vel heller lukke porene mens varmt vann vil åpne de. Det trudde jeg også.. Trur det er lurt å starte med litt varm dusj, gå over til lunka og avslutt med kald, da får du rensa porene og huden slipper ekstreme variasjoner.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå