Lamentations Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Det går stadig rykter om at Zeppelin har planer om å lage et helt nytt studioalbum: http://ultimate-guitar.com/news/upcoming_r...the_studio.html SETT at det SKAL skje (hvilket jeg egentlig tror er veldig lite sannsynlig), hva ville du tenkt om det? Jeg er nok heller skeptisk, for med en sånn diskografi de har, ville det vært kjipt med en flopp som ødelegger alt. Men det ville også vært utrolig spennede å se hva Pagey, Jonesy, Plant og vår nye Bonham har kommet opp med. Men foreløpig ser det ut som Plant fortsetter å slå seg vrang på alt mulig, uansett. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Finnes det noen mer troverdige kilder enn Ultimate guitar? Lenke til kommentar
Lamentations Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Finnes det noen mer troverdige kilder enn Ultimate guitar? Nja.. Nme.com har nevnt det, men det var en heller lite troverdig artikkel den også. Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Det hadde jo vært litt kult. Lenke til kommentar
Beneli Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Led Zeppelin blir vel ikke Led Zeppelin uten John Bonham....? Lenke til kommentar
Juvenal Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Med tanke på den synkende kvaliteten på studioalbumene (snakker da spesielt om Presence og In Through the Out Door) så ser jeg ikke på dette som en positiv nyhet, tvert imot. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Ingen Zeppelin er bedre enn middels Zeppelin? Lenke til kommentar
Juvenal Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Ingen Zeppelin er bedre enn middels Zeppelin? Med tanke på Led Zeppelins status som en av de beste supergruppene noensinne, ville det være litt trist å skjemme albumkatalogen med noe lite kreativt og middelmådig (selv om de var godt igang med nettopp dèt da de ga ut "In through..." i '79) for å melke kua. Men for all del, det kan jo bli bra. Krauss/Plant-albumet var jo fornøyelig. Lenke til kommentar
Rubenius Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Uansett hadde det blitt greit å se hva de kom opp med. Lenke til kommentar
Lamentations Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Med tanke på den synkende kvaliteten på studioalbumene (snakker da spesielt om Presence og In Through the Out Door) så ser jeg ikke på dette som en positiv nyhet, tvert imot. Vær så snill! Presence er ikke et album av lavere kvalitet enn de 6 forrige... Mulig du synes det, men jeg må si meg sterkt i mot det. Det eneste trekket ved Presence er antall sanger, men de sangene som er, er absolutt sanger av høy kvalitet. Achilles Last Stand, For Your Life, Nobody's Fault But Mine og Tea For One er alle av mine høyeste favoritter når det gjelder musikk generelt. Det kan være vanskelig å forstå genialiteten bak albumet, men den er der, likefullt som på de andre albumene. Dessuten viser det glimt av hvor hardt livene deres var da, både som musikere og privatpersoner. Nesten-dødsulykken til Plants familie, Pages heroinavhenighet, alle rykter om svart magi og djeveldyrkelse. Det er også det albumet som fungerer best ved høyt volum, som bærer preg av utmerket lydkvalitet/-bilde. Bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Juvenal Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Jeg ser på Presence som dårligere enn I-IV, Houses... og Physical Graffiti. Sangene i seg selv er absolutt ikke dårlige, men jeg synes ikke at de holder den samme standarden som resten av låtkatalogen deres (bortsett fra Achilles Last Stand). Men det er nå høyst subjektivt da, så det er sagt. Endret 1. september 2008 av Juvenal Lenke til kommentar
Lamentations Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Hehe, okey, okey... Personlig synes jeg Tea For One når minst like høyt som Achilles Last Stand. Selvom den kan være litt tung å få med seg noen ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå