Vegard_Haug Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Hva skjuler seg i mørket? Se videoen Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Herlig! Penumbra spillene er etter min mening noe av det skumleste man får tak i! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Fy faen så skumle de spilla her er. Det som var genialt med eneren er at det er vel 1 eneste monster under hele spillet, men allikevel går du rundt i mørket konstant dritredd. Det som er det ekleste med hele spillet er følelsen av ensomheten. Jeg holdt på å drite på meg på slutten da du gikk aleine i gangene. Digger også oppgave løsninga på spillet. Det jeg skvatt mest av under hele spillet (1eren altså) var en hund. Hele atmosfæren i spillet er fantastisk, turte nesten ikke å spille gjennom det. Disse spillene anbefales, fantastiske spill. Har så vidt turt å begynne på 2ern, men tør nesten ikke spille aleine Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Fy faen så skumle de spilla her er. Det som var genialt med eneren er at det er vel 1 eneste monster under hele spillet, men allikevel går du rundt i mørket konstant dritredd. Det som er det ekleste med hele spillet er følelsen av ensomheten. Jeg holdt på å drite på meg på slutten da du gikk aleine i gangene. Digger også oppgave løsninga på spillet. Det jeg skvatt mest av under hele spillet (1eren altså) var en hund. Hele atmosfæren i spillet er fantastisk, turte nesten ikke å spille gjennom det. Disse spillene anbefales, fantastiske spill. Har så vidt turt å begynne på 2ern, men tør nesten ikke spille aleine Hehe, hvis du synes Overture var skummelt, vet jeg ikke hva du vil si om Black Plague. Jeg er fullstendig enig med deg, dette er skikkelige skumle spill. Men i Black Plague er det enda skumlere. Du har ikke mulighet til å drepe monstrene her. Ser du en som kommer etter deg må du bare løpe for livet. Og det er utrolig skremmende å vite at et sånt monster kommer løpende bak deg, og du må finne et sted å gjemme deg. Så etter at det er borte, må du sjekke om kysten er klar, for de går som regel rundt i noen ganger de få gangene du møter noen monstre. Og ofte må du inn i mange rom i disse gangene for å finne ting og tang. Herlig skummelt dette her. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) testa demoen til dette her, og har ikkje testa det noe mer siden for og si det son^^ sykeste spillet eg har prøvd. Er dette foresten et nytt som er på vei? Endret 1. september 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 testa demoen til dette her, og har ikkje testa det noe mer siden for og si det son^^sykeste spillet eg har prøvd. Er dette foresten et nytt som er på vei? Requiem er det siste spillet i serien. Overture er nr 1, Black Plague er nr 2. Og de to er de skumleste spillene som er laget etter min menig. Doom 3, FEAR og Condemned blir små pusekatter i forhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg