Kasparov Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Nei du må trene for å få muskler. Det er jo underforstått. Er ikke deff sammenligbart med slanking??? Hvorfor ikke?? Prøv å motbevis meg.. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 har ingen nytte av å prøve å motbevise deg, da din mening er likegyldig for meg, da du tydligvis ikke har peil på hva du snakker om, men kan gi deg en liten pekepinn. når man slanker seg så driter men i om man mister muskler, det gjør man ikke på deff, hvor man skal bevare mest mulig muskelmasse, veldig få som slanker seg som ligger på 3-4 gram prottis per dag, iform av tilskudd som shake.. Lenke til kommentar
Kasparov Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Synd for dem. De mister mer fett og mindre muskelmasse hvis de ligger høyt på proteiner (og/eller steroider) Jeg tror fortsatt det er du som tar feil her. Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Til trådstarter: Lol, du trener klatring en gang i uka, og forventer å få muskelvekst av det?? Og du trente styrke en hel måned, uten synlige resultat? Fire uker altså? Hvor mange økter var det, 8? 12? Tror du dine forestillinger om hva som kreves av innsats for å bygge muskler har lite kontakt med virkeligheten. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Synd for dem. De mister mer fett og mindre muskelmasse hvis de ligger høyt på proteiner (og/eller steroider) Jeg tror fortsatt det er du som tar feil her. tro kan du gjøre i kirka, du har ikke peiling på dette feltet i det hele tatt, no offence, håper virkelig ikke folk tar imot tips fra deg. Du snakker deg bort fra hver ting jeg sier, du får bare kjøre på med å si ting som ikke stemmer, håper bare folk ikke tar dette seriøst og sjekker troverdige kilder, som har mye mer erfaring enn både deg å meg på dette feltet.. og jeg kunne vel ikke brydd meg mindre om du tror jeg har feil, jeg vet jeg har rett og som jeg kan lese av postene dine på forumet, mye mer erfaring enn deg også.. Poenget med at folk ikke tar shaker når de er på slankekur er at det er mye kcal i proteinpulver, noe som ikke er gunstig når man skal gå ned i vekt... hvis du sjekker opp litt fakta før du skriver noe annet tullball, isteden for bare får å spamme får å få flere innlegg så hadde du kanskje ikke skrevet alt du hadde skrevet... Lenke til kommentar
Kasparov Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Dummeste jeg har hørt. Ja, det er mye kalorier i shaker, men hva så? Kutt ned på noe annet! Proteiner er bra hvis du skal ned i vekt. Har prøvd å være høflig men når halvparten av innholdet i de forrige innleggene dine handler om hvor dum jeg er, er det du som spammer. 1: Du har enda til gode å bevise at jeg tar feil. 2: Å ta feil i en diskusjon er uansett ikke å spamme. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 blir du mett på en shake? nei. jeg blåser en lang masj i om det er det dummeste du har hørt, da har du ikke lest dine egne innlegg, du snakker rett og slett over hodet på deg, jeg har sagt utallige ganger at du ikke har peiling og det mener jeg fortsatt, men som jeg ser drar denne visa til langt mot offtopic. Prottis er vel og bra, men bedre fra kilder som ikke er syntetiske når du skal gå ned i vekt, er glatt over 380 kcal i min proteinshake, per 100 gram. og du burde skjønne at fra 380 kcal kan du spise ca 200 gram kyllingfilet som er proteinrik, og få en bedre metthetsfølese, noe som er ganske vesentlig når man slanker seg, når man deffer legger man seg ikke like mye i kcal underskudd som man gjør når man slanker seg rett og slett fordi du driter i musklene du mister - det er ikke vesentlig. og når du slanker deg så er det somrgel kuttet inn til benet, hva skal man ta av da? erstatte middegen med en shake? tenk deg litt om før du skriver. og når vi kommer til at jeg spammer så gidder jeg ikke kommentere det engang, selv om jeg skriver at du skriver dumt, betyr det ikke at jeg mener at du er dum, men feltet ditt er ihvertfall ikke i denne delen av forumet.. Lenke til kommentar
Kasparov Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Proteiner og steroider har mye av de samme egenskapene i forhold til kroppsammensettningen din. Derfor er det relevant. Restem av innlegget ditt ga ikke noen mening. Hvis du da ikke mener at å miste muskler under slanking er en positiv ting. Og jeg har aldri sagt at shaker er bedre enn vanlig mat, man har faktisk plass til skikkelig mat selv om man ligger høyt på proteiner. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 en kamerat av meg går på en slags 'melkediet' nå i forbindelse med at han trener. han har alltid vært ganske slank, men han går fort opp i vekt og styrke nå. skal visstnok være slik at om man drikker 3 liter helmelk hver dag så blir det lettere å bygge muskler samt. at du legger på deg jævlig fort. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 skal visstnok være slik at om man drikker 3 liter helmelk hver dag så blir det lettere å bygge muskler samt. at du legger på deg jævlig fort. 3 liter helmelk er 2000 kalorier. Spiser du det du spiser til vanlig (eller litt mindre) og drikker 3 liter helmelk vil du få i deg så mye kalorier at du går raskt opp i vekt. Du får også i deg 100 gram proteiner fra 3 liter helmelk. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Proteiner og steroider har mye av de samme egenskapene i forhold til kroppsammensettningen din. Derfor er det relevant. Restem av innlegget ditt ga ikke noen mening. Hvis du da ikke mener at å miste muskler under slanking er en positiv ting. Og jeg har aldri sagt at shaker er bedre enn vanlig mat, man har faktisk plass til skikkelig mat selv om man ligger høyt på proteiner. siden det ikke gir deg mening så viser det vel bare hvor lite peil du har, gidder ikke å diskutere med deg lengre da jeg mener du er altfor imkompetent til å svare på disse feltene.. Oppforder folk til å ikke ta rådene til Kasparov for god fisk, sjekk godt rundt kilder, og ikke stol blindt på en fyr som har snakka litt med treningsveiledern sin og føler at han vet alt, bare ett lite tips... edit: Kasparov: har du noen kommentarer til dette ser jeg helst at du tar det på PM, da man slipper å ødelegge en tråd totalt Endret 5. september 2008 av OZ-Racing Lenke til kommentar
Kasparov Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Ditto. Og jeg har gjort langt mer enn å bare snakke med veiledern. Men i hvert fall så er denne tråden rimelig oppklart. For å summere det: Steroider lager ikke masse av ingenting. Det eneste steroider gjør er at mer av maten du spiser blir til muskler. Du MÅ spise mer enn du gjør fra før å øke i størrelse. Eller kutte ned på kardio. Endret 5. september 2008 av Kasparov Lenke til kommentar
-Zoso- Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 hva med masse fiber og 4-5 shakes? Lenke til kommentar
Kasparov Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 4-5 shakes per dag er ganske mye. Bedre å spise en del kjøtt. Skal han opp i vekt og bygge muskler trenger han uansett ikke mer enn 3-3,5 gram proteiner per kilo kroppsvekt. Standard bulking er å spise mye karbohydrater og moderat med fett og proteiner. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 hva med masse fiber og 4-5 shakes? Hva skal fiberet være godt for? Og det er da heller ikke så mange kalorier i shakes, hvis du ikke tenker på gainere da. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 det er ikke det nei: I Dalblads Gainer Explosion så er det 399 kcal og 26 gram prottis. I 100% whey fra PF så er det: 388 kcal og 73 gram prottis.. så det om at gainer inneholder mye mer kan du vel legge til siden nå, dessuten så kan 400 kcal ha mye og si når du slanker deg. om det er mye kcal kommer helt ann på personen.. Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Dummeste jeg har hørt. Ja, det er mye kalorier i shaker, men hva så? Kutt ned på noe annet! Proteiner er bra hvis du skal ned i vekt. Har prøvd å være høflig men når halvparten av innholdet i de forrige innleggene dine handler om hvor dum jeg er, er det du som spammer. 1: Du har enda til gode å bevise at jeg tar feil. 2: Å ta feil i en diskusjon er uansett ikke å spamme. Du vet ...at det er kalorier i protein også? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Spis mat istedenfor og sprøyte i det sånne steroider. Lenke til kommentar
Kasparov Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Dummeste jeg har hørt. Ja, det er mye kalorier i shaker, men hva så? Kutt ned på noe annet! Proteiner er bra hvis du skal ned i vekt. Har prøvd å være høflig men når halvparten av innholdet i de forrige innleggene dine handler om hvor dum jeg er, er det du som spammer. 1: Du har enda til gode å bevise at jeg tar feil. 2: Å ta feil i en diskusjon er uansett ikke å spamme. Du vet ...at det er kalorier i protein også? Skrev jeg ikke det? Og hva så egentlig? Er kalorier fra proteiner mer fetende enn kalorier fra fett eller karbohydrater kanskje?? Heller motsatt..Proteiner BEVARER mer muskler under slanking og kroppen brenner derimot mer fett og mindre muskler enn hvis du ikke skulle ha tatt noe særlig med proteiner. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 poenget er at du ikke blir mett på shake, og du påstar at det er mer kcal i gainer, og det har vel jeg vist deg lengre oppe i tråden, men det har seff ikke du fått med deg, da du kun kommenterer det du tror du kan forsvare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå