ModdeRusk Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Leste ikke alt som stod, men ja i forsvaret må du skrive under på en kontrakt som lar befalet ta pisseprøve av deg når som helst. Har selv stått opp for å gå til frokost og det som møtte meg var befal som tok meg med på dass for å pisse i en pappkopp Hold deg unna anabole steroider, vær stolt av den kroppen du har eller evt oppnår ved trening uten ulovlige og usunne tilskudd! Jeg kjenner flere som selger og bruker, dette er ikke de lureste knivene i skuffen. Lett å si du skal bruke for å skaffe deg en "normal kropp". Problemet er bare at når du først har begynnt er det ikke så lett å slutte. Har faktisk en bekjent som var litt som deg,tynn og gikk aldri opp i vekt, selv om han trente bra. Han begynnte men han sluttet aldri. Jeg var på perm fra militæret ,var på en fest hvor vedkommende var, jeg hadde gått ned nesten 10 kilo og gutta kommenterte at jeg hadde gått ned i vekt. Vedkommende presterte da å si at jeg kunne gitt de kiloene til han, for man kan ALRI bli for stor! (Han var og er stor). Det var da jeg skjønte hva det gjorde med folk! Der sitter karen med overdimensjonert overkropp og strekkmerker og sier noe sånt! Hold deg unna, det påvirker deg på måter du ikke aner! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 haha. glem steroider. du er langt ifra klar for det Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Det er jeg fullt klar over, det som er som er andeledes er om steroidene er høy anabolt eller høyandrogent... Men ingen steroider gir deg økt forbrenning så ikke prøv å preik om det Anabolic steroids can also decrease fat by the an increase in basal metabolic rate, as an increase in muscle size, increases BMR. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 wikipedia ja... det der kunne du skrevet selv, kom med konkrete ekspempler fra troverdige kilder så skal jeg vurdere og tro deg. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 wikipedia ja... det der kunne du skrevet selv, kom med konkrete ekspempler fra troverdige kilder så skal jeg vurdere og tro deg.Du kan vel ikke tvile på det her: "an increase in muscle size, increases BMR". Problemet er at det er da snakk om en langtidseffekt, noe wikipedia ikke spesifiserer, og som følgelig kan misforståes. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Etter hva jeg forstår, så skal forbrenningen øke en god del ved bruk av steroider. Dette skulle altså bety at hvis du sliter med å spise nok til å legge på deg nå, så blir det enda vanskeligere da. hvorfor skal forbrenningen øke? er da veldig få som bruker roids hvis de skal deffe.. når man går på aas så spiser man jo alt man kommer over for å få mest mulig ut av kuren... er en grunn til at folk legger på seg når de går så langt som å bruke steroider.. Ja, det er jo det jeg sier jo. Folk spiser som fan når de går på AAS. Hvis man i utgangspunktet har problemer med å klare å spise så har man null gevinst av AAS uansett.. Da må man heller lære seg til å spise. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Poenget at folk spiser når man er på kur er jo for å få best ut av kuren, jo mer kcal overskudd ( til en viss grad) jo mer bygger du , enkel matte, er en grunn til at folk somregel legger rimelig mye på seg av vekt også ( når man ser bort ifra Væskeretensjon Lenke til kommentar
Kasparov Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Steroider virker anabolt. Bare fordi man minsker i fettprosent, betyr det ikke at det må være som følge av en katabol prosess. Steroider gir deg større muskler = fettprosenten minsker fordi du får større kropp. EDIT: Forresten: forbrenningen på to personer som veier like mye og er like aktive, der den ene har 10 kilo fett der den andre har muskler, så er forskjellen i løpet av en hel dag bare rundt 100 kalorier. Det du får av et glass melk eller noe sånt.. Endret 1. september 2008 av Kasparov Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 steroider virker både anabolt og androgent derav navnet aas... og si at alle steroider virker anabolt er bare tullball Lenke til kommentar
Kasparov Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Nja..Hvis du putter i deg noe uten å forandre på noe annet i hverdagen din, så virker ikke den særlig katabol. Ikke i praksis hvert fall. Har du noen linker til dette? Definisjonen på steroider er testosteron. Jeg sier ikke at det testosteronet vi har inni oss er steroider altså..Men steroider er i all hovedsak hormonet testosteron. Kunstig framstilt. Dette hormonet forbrenner fett og bygger muskler. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 uansett. på en kur trener du så mye og så tungt at du mister fett uansett om det er steroidene eller treningen som gjør det. man kombinerer dessuten som regel en kur med andre stoffer som forbrenner fett Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Nja..Hvis du putter i deg noe uten å forandre på noe annet i hverdagen din, så virker ikke den særlig katabol. Ikke i praksis hvert fall. Har du noen linker til dette? Definisjonen på steroider er testosteron. Jeg sier ikke at det testosteronet vi har inni oss er steroider altså..Men steroider er i all hovedsak hormonet testosteron. Kunstig framstilt. Dette hormonet forbrenner fett og bygger muskler. Det er ikke bare pga den anabole effekten at personer tar steroider, hvis du f.eks er bokser og må innen en vektklasse og skal bruke aas så kjører du ikke på høyanabole steroider, sier seg vel litt selv, du kjører på steroider hvor du får definerte muskler, hardere muskelatur og steroider med minimalt væskeopptak.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Definisjonen på steroider er testosteron. Jeg sier ikke at det testosteronet vi har inni oss er steroider altså..Men steroider er i all hovedsak hormonet testosteron. Kunstig framstilt.Klart testosteronet vi har inni oss er steroider. Steroider er bare navn på en kjemisk gruppe av stoffer. Testo-tilskudd pleier som regel å være noe som degenereres til testosteron eller liknende inne i kroppen, over lengre tid. Slik unngår man å sette sprøyter hver halvtime. Lenke til kommentar
Kasparov Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Nja..Hvis du putter i deg noe uten å forandre på noe annet i hverdagen din, så virker ikke den særlig katabol. Ikke i praksis hvert fall. Har du noen linker til dette? Definisjonen på steroider er testosteron. Jeg sier ikke at det testosteronet vi har inni oss er steroider altså..Men steroider er i all hovedsak hormonet testosteron. Kunstig framstilt. Dette hormonet forbrenner fett og bygger muskler. Det er ikke bare pga den anabole effekten at personer tar steroider, hvis du f.eks er bokser og må innen en vektklasse og skal bruke aas så kjører du ikke på høyanabole steroider, sier seg vel litt selv, du kjører på steroider hvor du får definerte muskler, hardere muskelatur og steroider med minimalt væskeopptak.. Ja. Du tar steroider for å kunne bevare musklene (anabol virkning) mens du mister fett som følge av noe annet. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Du mister ikke fett.. Lenke til kommentar
Kasparov Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Nei det gjør du ikke hvis du ikke gjør noe annet i tillegg. Som å slanke deg. Eller mener du at steroider gjør at man ikke kan miste fett? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 tror du det er virkelig mange som bruker steroider til slankemiddel? da er det en vesentlig del du har misforstått.. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Ok, la oss drite i debatten om det er slankende eller fetende. Vi er uansett enige om at AAS i seg selv ikke vil gjøre noen store. Det må det mat til for å oppnå. Og AAS gjør ikke automatisk folk i stand til å spise mer. Så hvis man er 185 og 50 kilo, eller hva det var, så er første bud uansett å lære seg til å spise mye mye mer. Har forøvrig aldri hørt om at noen skulle trenge å ty til AAS for å kunne bli normalvektig. Lenke til kommentar
Kasparov Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 JA, folk har brukt steroider som et hjelpemiddel under slanking for å bevare muskle. Og en god del. Jeg tror det er du som har misforstått. Til debatten: Det eneste steroider uten ekstra mat gjør i forhold til størrelsen, er at en større del av maten du spiser går til muskelbygging. Men tallvekten blir ikke større hvis du ikke spiser mer. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Når skal du komme med påstander du ikke kan forsvare..er folk som bruker olje i musklene også får å gjøre de større, men effekttivt? nei.. Orker ikke diskustere aas med folk som åpenbart ikke har verken innsikt eller peiling på hva de snakker om, da dette kun blir synsing fra din side... Og folk som bruker steroider når de skal ned i vekt, er på en deff, og det er overhodet ikke sammenlignbart med slanking..og da setter du ofte sammen estere som får frem hardhet og definisjon.. og det steroider gjør er rett og slett å gjøre at kroppen orker mer og restituterer bedre, det er ikke bare å sette nok å sette sprøyter med testo så blir maten absorbert til muskelbygging, du snakker bare piss... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå