Raithan Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 I det siste så har jeg vurdert å ta steroider får å bli støre... Ikke en muskelbunt eller no. men bare bli normal størrelse, jeg er nå 183 CM høy å veier 52 kilo, jeg trener 1 gang i uken hvor jeg driver med fjellklatring. Jeg prøver alt jeg kan å spise mye, men det blir en del usunn mat. men jeg spiser også fukt å mye kjøtt. Men jeg blir UTROLIG for sulten, men jeg klarer ikke å spise mye om gangen. Jeg prøvde før sommeren å bli støre, trente 3-4 ganger i uken veldig intensivt, spiste alt jeg klarte å mye. men jeg gikk ikke opp et eneste kilo. jeg drev med dette i nesten 1 måned, men siden jeg ikke så noe som helst forskjell så ga jeg opp. Ellers så har jeg lurte på om det er kan vær alergi, siden jeg har veldig ofte dårlig mage. jeg var hos legen der jeg tok prøver for matintolereanse av forskjelig slag. men de fant ingenting. Så i det siste har jeg tenkt på å ta steroider, jeg har lest litt om bivirkninger å slik, men jeg er så utrolig lei av å vær tynn at jeg føler jeg MÅ ta sjansen. jeg klarer ikke å vær så ukonfertabel med kroppen lenger. Jeg vil ikke blir en muskelbunt men bare "normal". jeg har ikke fett på kroppen, det er som huden bare er strekt over beinene på en måte . er det noen som har erfaring med steroider, hvordan man tar det å hvor man kan trygt få tak i det. Hvor lenge etter man har brukt det kan man bli tatt i tester? I forsvaret/befal skole tester de deg der? Jeg er foresten 19 år Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Blås i steroider, for det første bør du ikke gjøre sånt når du er så ung (mer eksponert for bivirkninger), for det andre har jeg en bedre løsning: Skriv opp her i tråden hva du spiser når du prøver å gå opp i vekt, og "spiser så mye du klarer", så kan vi hjelpe deg til å endre kostholdet til noe som gjør deg større ! Både i form av å pakke inn flere kalorier, øke testosteron-nivåene, holde insulinnivåene der du vil ha dem, osv. PS: Pass også på å sove nok, anbefaler minst 8,5 timer hver natt. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Jeg spiser også nok daglig men er også undervektig. Jeg er også veldig ofte dårlig i magen og skjønner ikke hvorfor, kan det være noe av grunnen for vekta? At man ikke tar opp alle kaloriene fra det man spiser? Trur ikke akkurat du suser opp i vekt av stereoider... Endret 30. august 2008 av Havard_92 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Steroider er ikke noe jeg vil annbefale til noen. Men hvis du ikke har disiplin nok til å klare å øke i vekt vil steroider være nærmest totalt bortkastede. Spis mer, det er ikke vanskelig. Klarer du ikke det, så begynn å drikk sjokolademelk, evt. h-melk. Fortsett å spis slik du spiser nå, men legg til en halv liter sjokomelk. Hvis dette ikke hjelper da øker du "dosen" til 1 liter ekstra per dag, blir dette for lite øker du til 1,5 liter per dag. Dette er bombesikkert og krever minimalt av innsats og er ganske rimelig. Kombiner dette med et fornuftig program for økning av muskelmasse og du vil GARRANTERT SE RESULTATER, med mindre du klarer å skade deg i hele kroppen slik at du ikke kan trene. Tips til programmer: Release your potential, Hypertrofy specific training, German volume training, Dietmar mengde (mer styrkerettet, men vil gjøre deg større også såfremt du spiser nok), Dietmar nybegynner. Programmene finner du ved å søke på google. Hvis du ikke er klar for dette er du ikke i nærheten av å være klar for steroider. Lenke til kommentar
Assbear Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Du kan jo vurdere å begynne å trene styrke og få tak i proteintilskot, samstundes som du et alt du klarer. Kva mat er det du et? Visst du et noko spesielt mykje, t.d havregryn kan det vere at magen ikkje likar det og det gjer at du vert dårleg i magen og ikkje får i deg kaloriane. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Sitat av Mark Rippetoe fra et annet forum (har trekt fram det et par andre ganger her på forumet, men det fortjener og postes igjen): 1. Nothing works better for a novice than a linear progression on heavy squats and 1 gallon of whole milk per day. Nothing. 2. Novices who insist on using steroids are lazy bastards who want a shortcut where there is none. The fact that they want a shortcut means that they are not willing to do the work that is actually necessary EVEN IF YOU DO TAKE STEROIDS. 3. There are no shortcuts. The fact that a shortcut is important to you means that you are a pussy. Let me be clear here: if you'd rather take steroids than do your squats heavy and drink enough milk, then you are a Fucking Pussy. I have no time or patience for Fucking Pussies. Please tell everyone you know that I said this. Baseline: Drikk 3-4 liter h-melk om dagen i tillegg til å spise vanlig mat og tren knebøy 3 ganger i uka med linær progresjon (etter 5x5-modellen). Da VIL du bli stor (større). Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Om du f.eks. legger inn to dager i uken med knebøy, markløft og benkpress og samtidig har et kosrhold rikt på proteiner og karbohydrater skal det ikke være noe problem. Du kan alltids vurdere proteintilskudd og produkter som "weight gainer" om du enda ikke synes resultatet blir bra nok. Men steroider har du å holde deg langt unna. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Om du [...] har et kosrhold rikt på proteiner og karbohydrater skal det ikke være noe problem.Greit å ha med fett også. Karbohydrater trenger man ikke mye av (man _trenger_ ikke noe i det hele tatt, men det hjelper litt på vektøkning fordi det er enkelt å skaffe noen kalorier vha. karbohydrater og pga måten det påvirker hormonene). Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 prøv å spis organisert istede for å panikkspise. prøv å spis mange små måltider. menneskets magesekk får plass til ca 1,5 liter i motsetning til sauen som har 60 liters kapasitet. vi er ikke skapt for å spise store måltider om gangen. så spis masse små måltider med korrekt sammensetning med 2-3 timers mellomrom. er du lenge borte så prøv å få i deg noe kasein før du skulker måltidene. pure casein fra PF er et alternativ. fett er viktig for hormonene, zma-x hjelper også på hormonene hvis du trener hardt. Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) . Endret 3. januar 2019 av scumbag Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Mye latterlige svar ute og går her som gjør trådstarteren forvirret. Mitt tips til deg er å registrere deg på www.treningsforum.no og spør i forumet der, selv om mye av idiotene som henger der kommer med usaklige svar. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Scumbag: Du burde avstå fra å gi andre råd når du tydeligvis har null peiling på det du snakker om. Hva skjer hvis man spiser rent fett i en uke? Jo, man går enten ned i vekt, opp i vekt eller holder vekten stabil alt etter som hvor mye man får i seg. Man trenger en god del fett for at kroppen skal fungere optimalt. Det stemmer at enkelte fettsyrer kan stimulere fettforbrenningen, men å legge til litt fett i dietten kan også være en enkel måte å øke vekten. Dessuten er neppe den fettforbrennende effekten av disse fettsyrene så stor som du kanskje tror. Det som betyr noe er energi ut versus energi inn. Trådstarter forbrenner like mange eller flere kcal enn han spiser, vedkommende går derfor enten ned i vekt, eller holder vekten stabil. Om han får i seg en del ekstra kcal fra fett eller karb er nærmest helt likegyldig. Poenget er at han må få i seg mer kcal enn det han forbrenner. Hvis trådstarter var seriøs da han startet denne tråden annbefaler jeg han å skrive ned hva han spiser på en vanlig dag, for så å poste det her. Endret 31. august 2008 av Geir M Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Den eneste trygge måten å få tak i steroider er å få dem utskrevet fra legen, og det får ikke du fordi fordi det ikke er noe som feiler deg Du kan også kjøpe steroider på nettet eller hos folk i bolermiljøet, men dette er et sjansespill fordi: 1. Du kan få steroider fra undergroundprodusenter. Disse er ofte laget i omgivelser som ikke er sterile (f.eks et kjøkken og ikke en lab) og dermed er sjansen stor for å få varer som ikke er rene. Tar du disse kan du få alt fra små infeksjoner til å bli forgiftet. 2. Du kan få falske steroider og du ender opp med å ta et tilfeldig kjemikalie uten anabol (muskelbyggende) effekt. Er du heldig så havner du på akutten og har lært leksa. Steroider tas som oftest enten oralt i pilleform eller med sprøyte i væskeform. Hvorvidt du blir tatt på en test avhenger av halveringstidene til hvert enkelt stoff du tar, dosene og frekvensen, altså hvor ofte du tar dem. Forsvaret tester ikke for anabole steroider så fremt det ikke er mistanke om det. Som Geir M påpeker så er du ikke klar for steroider. Treningsprogrammet ditt er dritt, kostholdet ditt er dritt og du har nada kunnskap om steroider, sånn er det bare Uten alle disse tingene på plass vil du få minimal effekt av bol. I en alder av nitten år har du i beste fall hatt biologi på VGS, men du vurderer å begynne på en syklus med medikamenter som er ment å bli distribuert av leger med over fem års utdannelse? Greit nok at du vet at anabole steroider gjør deg større og sterkere, men har du noen som helst forståelse av hvilke biologiske prosesser som egentlig foregår i kroppen når du tar alle de forskjellige steroidene som er der ute? Jeg prøver ikke å preke etikk og moral til deg. Du har dine moraler, og jeg har mine så jeg skal ikke dømme deg. Jeg har ingenting i mot at du vil bole fordi ditt eventuelle bruk berører ikke meg på noe vis. Du bør få lov til å gjøre hva du vil med din egen kropp, men du er bare ikke klar for det enda. Når du stemmer overens med profilen til en som ikke bør bole i stickyen på et visst steroideforum så bør det si deg noe: YOU SHOULD NOT CYCLE IF: 1. You are under the age of 25 The reason is that your natural test is still very high and you are able to make very good gains without gear. There is also a very good likelyhood that you are going to end up messing up your endocrine system because you are still in a period where it is fluctuating. If you are not making good gains you need to look at your training and nutrition. I personally waited until I was 27 to start taking gear even though I was ready to rock when I was 20 so I know how you feel but you need to trust that with proper diet and training you can make gains naturally. The rare exception is individuals with a lot of training experience in their teens who have already acheived a very high level of physical development (230lbs+) and is already at or near their genetic limit. If you are one of the rare individuals who has already reach a very high level of development through consistent training the absolute earliest you should consider gear is 20. 2. You are over 25 but have been training less than 5 years If you have not been working your ass off in the gym for at least 5 years naturally with good nutrition you have a lot of natural potential left. It is best to exhaust as much of your natural potential possible before resorting to gear. Gear should be the final piece of the puzzle to your ideal physique. By gearing up too soon you may be short changing yourself. 3. Your diet and training is crap Gear is not a magical pill. It makes hard work more rewarding, it doesn't give results for doing nothing. All you will get is some temporary water retention which will be gone when your cycle ends. Diet and training on gear is everything. Period. You should have a very good idea of what you are going to eat (including macronutrient breakdown) and what your training plan is going to be. If you aren't already eating properly you can make some very good gains by doing so first naturally. If you aren't already training properly you can make some very good gains naturally...make use of that then think about gear. This site has a wealth of info on both topics. If your training and diet is off you will just waste your money doing a cycle. 4. You are a fat guy looking to get "cut", "ripped", or "shredded" If you are a big fatso and think gear is going to make you slim and jacked it isn't going to happen. Fatloss comes from proper diet and training. If you can't cut down without the gear you will have just as much trouble on the gear. If you are looking for something to aid fatloss try a fatburner and then add on muscle once you have cut down. It will look a lot more impressive and be a lot more successful....again this site has a wealth of info on losing fat...I highly recommend checking out the Velocity Diet that Gus is doing in the Physique Clinic...it shows what proper training and dieting can do. The anabolic diet is great for guys, I suggest checking it out as well because if you are fat you are likely fairly insulin resistant so cutting carbs will likely provide very damatic results. You get to eat a lot and because of what you are eating your natural testosterone will be high. Cutting cycles are run by vets that already know what they are doing, have diet and nutrition down, and are just looking for the last little tweak to their already lean physique. Once you have achevied that status you can look at cutting cycles. 5. You are emotionally unstable Gear can mess with your emotions. If you are an unhappy/depressed person that thinks being geared up is going to make your life better chances are you are going to feel good for a little while when on and then when you come off you are going to be lower than when you started and likely downright suicidal. Hvis du ønsker å gå opp i vekt anbefaler jeg dette treningsprogrammet kombinert med 3 -4 liter helmelk om dagen, mye havregryn til frokost, 400 g kjøtt/fisk/fulg + så mye ris/potet/pasta du klarer til middag, og mange småmåltider inn i mellom. Jeg brukte den metoden og gikk opp 5 kg på en måned. Her har du et eksempel hva jeg spiste en av dagene på bulk. Jeg veide riktignok 75 kg da jeg begynte og krever mer mat enn deg, men dette bør gi en pekepinn på hvor drastisk du må gå til verks for å legge på deg. Det kommer ikke til å bli behagelig å trykke i seg mat selv om man allerede er mett, men det må til og til slutt blir du vant til det. Appetitten vil gå opp av seg selv. 3500+ kcal dagen kombinert med 5x5-programmet jeg linket til vil garantert gjøre deg sterkere og større. 1 Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Etter hva jeg forstår, så skal forbrenningen øke en god del ved bruk av steroider. Dette skulle altså bety at hvis du sliter med å spise nok til å legge på deg nå, så blir det enda vanskeligere da. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Etter hva jeg forstår, så skal forbrenningen øke en god del ved bruk av steroider. Dette skulle altså bety at hvis du sliter med å spise nok til å legge på deg nå, så blir det enda vanskeligere da. hvorfor skal forbrenningen øke? er da veldig få som bruker roids hvis de skal deffe.. når man går på aas så spiser man jo alt man kommer over for å få mest mulig ut av kuren... er en grunn til at folk legger på seg når de går så langt som å bruke steroider.. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Det finnes forskjellige typer anabole steroider. Noen egner seg til bulking, mens andre brukes til kutting. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Det er jeg fullt klar over, det som er som er andeledes er om steroidene er høy anabolt eller høyandrogent... Men ingen steroider gir deg økt forbrenning så ikke prøv å preik om det Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Alle disse spørretrådene ender alltid opp med at dere proffinger begynner og krangle Ingen som har lyst til å gi gutten hjelp? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Ingen steroider er trygge, skal du ha noe som ikke er hardt for lever og nyrer så burde du skyte... sikkert jævelig kult og sitte hjemme på barnerommet og stikke sprøyter, sier vel bare litt, om du er så depserat at du går så langt så mener jeg at du har mindreverdighetskomplekser... Du sier du spiste mye, hva definerer du med mye? Så lenge du ligger i kcal overskudd så går du opp, enklere blir det ikke, kjør på med gainer, forskjelillge typer oljer (spiselige) og for all del få i deg proteiner... Endret 31. august 2008 av OZ-Racing Lenke til kommentar
araziel Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 ETA MER! Har samme problemet selv, mitt ligger nok litt i at jeg ikke tar opp fruktose (skaper også dårlig mage hvis jeg får i meg for mye), men jeg har da enda til gode å prøve steroider og jeg har gått opp nesten 10kg siden jeg begynte å trene. Det tok meg nesten 6 år å finne ut akkurat hva som feila meg, så ikke gi opp hvis legen sier han ikke vet. Få de til å ta slike pusteprøver og styr hvis de ikke har det allerede. Drikk helmelk til alle måltider + i proteinshaken du burde ta hvis du vil øke i vekt. Ta ekstra dextrose i form av en annen karboshake eller maizena ellerno i tillegg. Spis 5-6 ganger om dagen og fyll på hver gang du blir sulten. Sov nok. Du har ærlig talt ikke prøvd hardt nok til å "gi opp" og prøve steroider. As for hvor du får tak i er det ikke lov å diskutere på forumet. De tester så vidt jeg vet ikke uten grunn i forsvaret, og hvor lenge etterpå avhenger helt av hva du tar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå