GileraSMT2003 Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 (endret) sånn kommer min til å gå, eneste nå er polini tenninga å mdr girkasse. så går den kanskje litt bedre. på mopedportalen sa folk at den mdr girkassa har egentlig ikke så mye betydning. men de sa jeg burde kjøpe den polini inner rotor tenninga. samme som du sa gir sikkert mye mer gnist en vanlig. skal kjøpe girkassa og faktisk den tåler sikkert mye mer en vanlig girkasse. den er laget får å tåle mye stress å heiring. å 1-2 gir er ganske nærme verandre, så man kommer fort opp i aks. så man kommer sikkert fortere opp i fart med den kassa det er det eneste sikkert. men er forsatt samme speeden, er bare at det tar lenger tid med vanlig kasse. tror jeg da. men bedre gnist får jo motorn mer liv i seg, gjør den ikke så fortere får den fart og. er det ikke sånn denne gilera'n virker så slapp, sikkert fordi den har orginal cdi. er det ikke det? jo bedre cdi man har jo mer liv er det i den. med det beste oppsettet. men han hadde ikke det beste ser du Endret 31. august 2008 av GileraSMT2003 Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Rimelig sykt det du holder på med GileraSMT.. Går nok veldig bra.. Så lenge den går. Den siste filmen du linker til, er sikkert nettopp satt på syll osv.. Siden den står i deler, den røyker også en del. Så høres det ut som om den går litt ujevnt.. Den går sikkert bra etter innstilling av forgasser og innkjøring. Lenke til kommentar
GileraSMT2003 Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) kommer til å gå en stund, for han som mekker moppa. han er over 50 år gammel, å han har mekka moppe hele livet. så tror han har veldig god peil på å stille den inn så kommer til å holde en stund da, da må bare jeg passe på å ikke gi for fet blanding eller for lite. det stemmer vel som du sier har mye mening å virker som han sin moped har for fet blanding også. eller for lite luft på forgassern. å er det ikke sånn også, jo bedre tenningsystem man har, jo mer effekt får man i mopeden. det eneste orginale igjen er tennings systemet å girkassa. Endret 2. september 2008 av GileraSMT2003 Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Tror du han har hørt om squish og trimtenning eller? Tviler Lenke til kommentar
GileraSMT2003 Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 kanskje squish men tviler på han er god på tening, for han sa han var ikke god på elektrisk. han klarer speedometer å sånn, men tviler på tenningen. så den polini inner rotor'n må jeg finne en annen til å gjøre. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Setter du ikke på trimmen selv? Litt ironisk når du prater om disse ville trimfantasiene dine så skal du ikke gjøre det selv.. Lenke til kommentar
GileraSMT2003 Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 jeg har greie på det men er ikke god nok mekaniker, jeg vet godt hva han driver med når han mekker. jeg har bare aldri settet meg inn i det, jeg klarer sikkert vis jeg prøver. men jeg syns det er bedre å betale, å få noen andre til å gjøre det. har nok penger Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 har nok penger Tydeligvis! Lenke til kommentar
cyber1337 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 må huske i ikke straffekjøre den fra dag 1 da sår du raportere oss når den skjærer seg(= lykke til, den kommer til å gå godt hvis det blir fullført Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå