GileraSMT2003 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Sykkelen min er en 2003 modell, den har gått 19.000k. så har jeg tenkt å sette på dette: Metrakit Pro Race Sylinder Stage6 PWK 28mm Forgasser Metrakit Pro Race Effektpotte Metrakit MRD Carbon Clutch Variabelt Innsug 28mm Metrakit Pro Race Veiv med lagre C4 eneste jeg mangler er ny girkasse med girlager. dere tror vel ikke det går til helv***? sykkelen min har jo gått 19.000k så girkassa er orginal. Endret 30. august 2008 av GileraSMT2003 Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Hvorfor skulle det gå til helvete? Trimmen har jo ikke noen innvirkning på girkassa så lenge du girer riktig og slikt. edit: En ting til, vil du virkelig bruke så forbanna mye penger på trim? Du veit at det kommer til å bli myyye skruing og at det er en vesentlig sjanse for at den skjærer raskt? Med potte, drev og dyse gjør mopeden 90, er ikke det nok? Du skal jo bare ha den i 2 år Prater av erfaring, har hatt 3 mopeder med fulltrim og har bytta sylinder 2 ganger og stempel 3-4 ganger. Endret 30. august 2008 av WD40 Lenke til kommentar
GileraSMT2003 Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Hvorfor skulle det gå til helvete? Trimmen har jo ikke noen innvirkning på girkassa så lenge du girer riktig og slikt. edit: En ting til, vil du virkelig bruke så forbanna mye penger på trim? Du veit at det kommer til å bli myyye skruing og at det er en vesentlig sjanse for at den skjærer raskt? Med potte, drev og dyse gjør mopeden 90, er ikke det nok? Du skal jo bare ha den i 2 år Prater av erfaring, har hatt 3 mopeder med fulltrim og har bytta sylinder 2 ganger og stempel 3-4 ganger. det der pluss noen små ting ble tilsammen 20.000, jeg er 20 år gammel har hatt mopeden en del år nå. eneste triming jeg hadde på den før, var tecnigas e-nox effektpotte. fikk den nesten opp i 80km. er så lei av det, lyst å kjøre over 100km. og bil har jeg aldri lyst på, moped er mye fetere. synes jeg å gilera smt og derbi senda's syns jeg er best! gilera smt først på vinter kjør med cross dekk Endret 30. august 2008 av GileraSMT2003 Lenke til kommentar
GileraSMT2003 Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 (endret) "okeeey" eneste jeg tro kan skje, er att den blir skjært. tviler syllen går. med det bra oppsettet jeg har mangler bare gir kassa nå også reed. Endret 30. august 2008 av GileraSMT2003 Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Det kommer til å skjære, spørsmålet er bare når Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 20.000 i trim.. Herregud Du får jo en _ok_ bil for det.. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Hvorfor ikke smelle til med trimtenning også? Eller hva med mrd competition girkasse? Lenke til kommentar
GileraSMT2003 Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Hvorfor ikke smelle til med trimtenning også? Eller hva med mrd competition girkasse? skal det. må bare få råd til det først. skal kjøpe metrakit pro race cdi, å kjøpe mrd competition girkasse. girkassa koster 3.990,00kr cdi/trimcoil koster 490,00kr det er det eneste som mangler igjen. også reed. tror jeg skal si opp forsikringen, å bare kjøre uten skilt. for her jeg bor er det maks 2 politi biler i hele sentrum, det er jevlig mye skog her og masse hus inni skog osv. blir jeg tatt med alt dette trimmet, mister jeg laggpen uansett. å det er jevlig lett å stikke fra snuten, spessielt her for her kan jeg bare kjøre på jordet. eller kjøre inn i skogen kjører jeg uten forsikring, har jeg jo lov til å full trimme den og. men bare få lov å kjøre lukket bane, men hva så det driter vel vi i Endret 31. august 2008 av GileraSMT2003 Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Trimcoil er jo ikke det samme som trimtenning, her er det du skal ha. Kommer til å bli en helvetes kvass moped Lenke til kommentar
GileraSMT2003 Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Trimcoil er jo ikke det samme som trimtenning, her er det du skal ha. Kommer til å bli en helvetes kvass moped kvass betyr? Sprek? forresten vilken sykkler har du? å oppsett ? Endret 31. august 2008 av GileraSMT2003 Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) En gammal sliten Suzuki ZR som er veteran neste år Kjempebillige deler og lett å skru på. Men hadde Derbi X-treme og MH Furia før. Derbien ble avskilta og måtte på visning, uten at jeg hadde alle originaldelene. Så jeg bytta den mot ZR'n pluss at jeg fikk 5000 i mellomlegg edit: Ja betyr vel sprek, noe vi sier her i bygda. MCD-Express 50mm sylinder Malossi potte 21mm forgasser er det som sitter på ZR'n nå, går greit nok. Endret 31. august 2008 av WD40 Lenke til kommentar
GileraSMT2003 Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 (endret) En gammal sliten Suzuki ZR som er veteran neste år Kjempebillige deler og lett å skru på. Men hadde Derbi X-treme og MH Furia før. Derbien ble avskilta og måtte på visning, uten at jeg hadde alle originaldelene. Så jeg bytta den mot ZR'n pluss at jeg fikk 5000 i mellomlegg edit: Ja betyr vel sprek, noe vi sier her i bygda. MCD-Express 50mm sylinder Malossi potte 21mm forgasser er det som sitter på ZR'n nå, går greit nok. forbanna jævler, du skulle hatt derbi'n din. digger gilera smt & derbi senda's best. jeg syns gilera smt er best & derbi black edition. fett ZR'n er rå den ossen forgasser? får håpe ikke dumme snuten tar deg igjen. jeg kommer til å bånne vekk fra de hva sjedde med derbi'en`? Endret 31. august 2008 av GileraSMT2003 Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Vanlig Dell'Orto 21mm forgasser, Derbi'n sitter det originaldeler på men ikke noe skilt, ennå. Lenke til kommentar
GileraSMT2003 Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Vanlig Dell'Orto 21mm forgasser, Derbi'n sitter det originaldeler på men ikke noe skilt, ennå. hadde jeg vært deg hadde jeg hatt zr'n orginalt, å derbin full trimma. så si opp forsikringa til derbin. så når du skal på jobb eller kjøpe mat ellerno. tar du den orginale zr'n. vis du har lyst på litt gøy, kjører du med derbi'n kjøp det full trimmet jeg har. pluss polini inner rotor å mdr girkasse. da kommer du til å eie gata jeg swå på en video på youtube, en som hadde det sette nesten alt det samme. men også noe dellorto. han fikk sykkelen i 129 km. derbi senda. å dellorto er dritt. jeg tror vis han hadde alt metrakit, så ville han sikkert fått den i 135. jeg tror det er det høyeste sikkert. tenk deg derbi senda 135 km timen, fy faen da har ikke snuten sjangs ass. å det kommer til å ta lang tid til den blir sjært vis man stiller den inn riktig. pluggen skal jo være sjokelade brun. stille inn forgasser riktig. å riktig dyse å squish. så går det sikkert pent en god stund. vis man stiller riktig Endret 31. august 2008 av GileraSMT2003 Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Vanlig Dell'Orto 21mm forgasser, Derbi'n sitter det originaldeler på men ikke noe skilt, ennå. tenk deg derbi senda 135 km timen, fy faen da har ikke snuten sjangs ass. Der tar du feil , moped er ingen fartsmaskin, uansett hvor mye du trimmer den. Men hvis du drar inn på en smal skogsvei får de jo ikke fulgt etter. "Derbien ble avskilta og måtte på visning, uten at jeg hadde alle originaldelene. Så jeg bytta den mot ZR'n pluss at jeg fikk 5000 i mellomlegg tongue.gif" Har ikke Derbien lengre. Og btw, det er ikke lov med bilde i signatur her på forumet, foreslår at du tar det bort før en moderator gjør det. Endret 31. august 2008 av WD40 Lenke til kommentar
GileraSMT2003 Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 (endret) jeg tror ikke 1 politi bil får kommet forbi deg heller, vis du kikker i speil. å ikke slipper de forbi deg. her er det den politi kassebilen som er mest ute, så tviler den kommer fort over 135. det eneste jeg mangler nå: mdr competition girkasse polini inner rotor jeg hadde tecnigas e-nox potta på før, da gikk den 80km orginalt alt andre. så jeg tror kanskje den går 129 km, når jeg har det nye settet på Noen fete youtube video (Metrakit): Hypertuned Derbi Senda DRD with all Metrakit Pro R Derbi Senda -99 ProRace Förbättring Endret 31. august 2008 av GileraSMT2003 Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Tar du bort bildesignaturen eller? Lenke til kommentar
GileraSMT2003 Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 ok sett videone eller ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå