SuperSkunk Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Hei! Morra mi lurte på om jeg hadde noen magisk kur for Neil Young-plata hennes som hakker så mye. Fins det noen måte å reparere den på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Det fins jo disse midlene som skal klare og fjerne riper. Jeg så noe på clas ohlson som skulle fjerne riper og fikse cd-er med riper i. Du kan jo kjøpe noe sånt i butikken kanskje dette kan fikse cd-en for deg. Følg bruksanvisningen tydelig så øker det sikkert muligheten for at cd-en skal fungere bedre igjen. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
Lamentations Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Hei! Morra mi lurte på om jeg hadde noen magisk kur for Neil Young-plata hennes som hakker så mye. Fins det noen måte å reparere den på? Har sett noen CD-reparerings-duppeditter, på butikker som Clas Ohlson, men om de virker, vet jeg ikke. Det spørs vel hvor skadet CDen er. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Du kan prøve og kopiere platen inn på hardisken på PCen med Exact Audio Copy, for deretter brenne ut WAV-filene på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå