Supernaut_ Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Hei, jeg ser i sticky tråden at det er mange muligheter for og lage musikk på PCen. Ikke akuratt noe nytt. Har tenkt meg å sette meg ned og lære et program. Kjøpe meg en god og fin bok også. Cubase, FL, Pro tools bl.a Det jeg har tenkt og lage er ambient/elektronika, men har også tenkt til å programmere trommer etterhvert + spille inn gitar. Egner alle disse programmene seg til dette? Mvh Endret 30. august 2008 av Supernaut_ Lenke til kommentar
Lamentations Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Hei, jeg ser i sticky tråden at det er mange muligheter for og lage musikk på PCen. Ikke akuratt noe nytt. Har tenkt meg å sette meg ned og lære et program. Kjøpe meg en god og fin bok også. Cubase, FL, Pro tools bl.a Det jeg har tenkt og lage er ambient/elektronika, men har også tenkt til å programmere trommer etterhvert + spille inn gitar. Egner alle disse programmene seg til dette? Mvh Har ikke hørt om de, men jeg har hatt det mye moro med Guitar Pro, og lager derav en slags type rock. Mest for moro skyld, vel og merke. Det kan høres utrolig proft ut, men også nokså shabby. Denne, for eksempel, har jeg laget med Guitar Pro: http://www.youtube.com/watch?v=kZBEp4NHDl0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå