Gå til innhold

Trenger hjelp med angående en litt eldre Philips lcd skjerm

Anbefalte innlegg

Hallo

Jeg har en Philips flat tv hjemme, har hatt denne i noen år, men vet ikke noe om bilde oppløsningen eller noe på den ikke engang hvilken modell det er eneste jeg vet er at den ser ut som denne https://prisguiden.no/product.php?p...=specifications (Philips 37PF9830), men min modell mangler HDMI utgang ( hvertfall ikke som jeg finner) så vet det ikke er samme også tviler jeg egentlig på at min har full hd. Så er det noen som vet hvilken modell det er jeg har ? Den er 37", har ambilight og ser lik ut som Philips 37PF9830.

Noen som kan hjelp meg ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hallo

Jeg har en Philips flat tv hjemme, har hatt denne i noen år, men vet ikke noe om bilde oppløsningen eller noe på den ikke engang hvilken modell det er eneste jeg vet er at den ser ut som denne https://prisguiden.no/product.php?p...=specifications (Philips 37PF9830), men min modell mangler HDMI utgang ( hvertfall ikke som jeg finner) så vet det ikke er samme også tviler jeg egentlig på at min har full hd. Så er det noen som vet hvilken modell det er jeg har ? Den er 37", har ambilight og ser lik ut som Philips 37PF9830.

Noen som kan hjelp meg ?

Som regel er det et merke bak på tv-en hvor det står hvilken modell det er...

Du kan også sjekke www.philips.no... Siden tv-en ligner på den avbildede kan det være at det er modellen før...

En ting er i alle fall sikkert og det er at tv-en din er ikke full hd! Hvis den ikke har hdmi så er den nok ikke hd-ready heller.

Endret av Bava
Lenke til kommentar

Det at den har HDMI betyr ikke direkte at den ikke har 720p for min tv er fra 2004-2005? og da var ikke HDMI utbredt såvidt jeg vet skal ikke si det sikkert, men den har DVI utgang og alt slik noe som kan tyde på at det er hd støtte da DVI er det samme som HDMI nesten bare at lyden ikke er den samme.

Og finner ikke noe merke på tven... den er i tilegg hengt på et veggfeste noe som ikke gjør saken lettere.

Og hvis den har 720p støtte og DVI utgang der jeg kjøper en DVI-HDMI kabel eller komponent utgang da får jeg kjørt for eksempel ps3 med 720p ?

Endret av Nuur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...