Elefantmesteren Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Hva er forsjellen på zelda ww og zelda ww players choise? Og hvor lang er ledningen på en vanlig gc kontroll? NY: trenger jeg minnekort? har blokker ledig på wiien.. Endret 30. august 2008 av TCi Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Forskjellen er liten utenom coveret og prisen. Populære spill kommer i players choice utgave for å melke litt mer av produktet. En ledning er ca 2 meter lang. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Trenger jeg gc memory card når jeg har 2000+ blokker ledig på wiien? Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Nintendo kom etterhvert med den såkalte wavebird-kontrollen på Gamecube. Denne er trådløs og meget bra. Anbefales. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 du trenger minnekort, men et lite 59 block kort er nok. og ja, wavebird er også ganske bra, men lack av rumble er litt disappointing Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Trenger jeg gc memory card når jeg har 2000+ blokker ledig på wiien? Du trenger minnekort fordi du kan ikke lagre gamecube savegames på minnet i Wii så om du har 2000 blokker ledig hjelper det dessverre ikke når du spiller Gamecube spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå