olar0701 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Ikke noe grensesprengende, men liker utrykket m.m. Kommentarer, ros & ris, samt forslag til endringer mottas med takk Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Jada, uttrykket er kult det. Men dessverre synes jeg bildet bærer for stort preg av snapshot. Selv om DOF-en er fin, er bakgrunn likevel er forstyrrende element. Samme gjelder treverket på toppen. Den utbrente delen av genseren er heller ikke noe særlig. Men bildet er skarpt og øynene er kult redigert. Men du kan bedre... Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Når det gjelder komposisjon er jeg usikker på hva jeg mener. Det er noe som ikke stemmer. Det som imponerer i bildet er: - Fargene er veldig naturlige, og myke - Belysningen er god, veldig soft, og de lyser opp øynene til gutten på en god måte - Godt valg av dybdeskarphet Den overeskponerte flekken øverst til høyre ødelegger litt. Fargene på genseren passer ikke helt inn i bildet. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Takk begge to for reflekterte kommentarer. Bildet er 90 % snapshot, ja, og den utbrente flekken trekker litt ned.. Har brukt 2.8 200mm brennvidde på D700, så dof` en er brukbar, men langt fra perfekt. Bildet er tatt da pjokken lekte under en benk og henger i en bjelke. Tanken var at bjelken skulle fungere som en slags ramme. Litt ekstra kontrast og lys, samt litt cropping, ellers ingen photoshopping Endret 30. august 2008 av olar0701 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå