Bobbylove Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Hei, venter på war og det er kjedelig, har ikke noe å spille. Lyst på et noe Hearts of iron lignende bare litt mindre komplisert kanskje. Eller, gi meg tips på noe å spille, hva som helst i grunn! Lenke til kommentar
McMental Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Antar du har prøvd Europa universalis? Eller, mindre komplisert? Total war kanskje? Endret 30. august 2008 av McMental Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Europa falt ikke helt i smak, vet ikke helt hvorfor. Har spilt alt i TW serien og elsker alle men desvere oppbrukt nå ;/ Lenke til kommentar
Hammertime Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Jeg lastet ned 14-dagers trial til LOTRO, men dette falt ikke helt i smak. Har riktig nok bare spilt èn char opp til level 7, så skal teste det litt mer, men det blir nok ikke noe mer enn litt tidsfordriv fram til WAR kommer. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 http://storefront.steampowered.com/v/index...b&SubId=949 Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Orker ikke laste ned for store spill nu ;/ Hvis jeg ikke var så lat ville jeg lastet ned trial av både lotr og daoc =) Lenke til kommentar
Phoenix8 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 kaster meg på denne jeg og, trenger noe å gjøre på mens jeg venter på WAR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå