Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har no på gang, men tror jeg har det fra før også.

Gjest gjæst

Anbefalte innlegg

Heisann.

For en stund siden startet jeg på ny skole, med nye mennesker.

Der møtte jeg en jente jeg likte fantastisk godt, og jeg så hun så på meg på en spesiell måte også.

Nå i går hadde vi "klassefest", der det skjedde. De siste 3 timene av festen gjorde vi ikke annet enn å være over hverandre, og hun fortalte meg at hun likte meg. Og jeg liker selvfølgelig henne også...

Problemet:

Aight, hun liker meg, jeg liker henne. Det er stor sannsynelighet for at det blir no mer bare jeg tar initiativet, ettersom hun faktisk ba meg fortelle henne på mandag at jeg likte henne, så hun visste jeg mente det og ikke var bare noe jeg sa når jeg hadde drukket.

Tingen er at jeg tror jeg allerede har noe på gang med ei annen jente. Jeg er mer eller mindre usikker, den andre jenta og jeg har jevnt hatt kontakt igjennom sms og vi har vel vært med hverandre på fest nesten hver helg. Denne jenta er også inni mitt nettverk, vi har samme venner og bor faktisk rett ved hverandre. Vi har kysset et par ganger, men kun en gang når ingen av oss hadde drukket. De siste to helgene har vi også hatt sex, begge fulle vel å vite. Tingen er at jeg vet ikke om jeg har no på gang med hun. Jeg håpet jeg hadde det, helt til nå, for jeg liker jenta jeg møtte nå mye bedre, og det er også litt trist.

Jenta jeg møtte først har aldri sagt at hun liker meg ellerno, men har på følelsen at vi var på gang i allefall.

Men hva skal jeg gjøre nå? Jeg vil ikke ødelegge nettverket jeg er i, og jeg vil ikke slutte å snakke med jenta jeg møtte først, for vi har tross alt blitt utrolig gode venner. Men det er jente to jeg vil være sammen med, holdei handa, se på film sammen med.

Jeg mener, det har på en måte ikke blitt noe, vi traff hverandre i begynnelsen av Juli, og det har godt veldig tregt fremover, men vi har jo gjort ting og tang, men begge har vært beruset når det faktisk har skjedd noe, untatt denne ene gangen. Ja det må jo være dårlig gjort av meg ovenfor denne jenta at jeg nå liker ei annen bedre (som også liker meg) men det er desverre ikke noe jeg kan noe for. Jeg har prøvd også, men jeg har aldri klart å blitt ordentlig forelska i den første jenta.

Hvordan skal jeg gå frem nå? Tenker først å fremst på jenta jeg traff først, hun er en av mine aller beste venner føler jeg, og nettverket vi begge er i er helt fantastisk. Jeg vet ikke en gang om hun tror vi har no på gang eller om det er random roting, men jeg vil i allefall ikke såre henne eller miste kontakten.

Hjelp, jeg aner ikke hva jeg skal gjøre.

Jeg vet hva jeg vil, men ikke hvordan jeg skal gjøre det. :/

Hvis alder er noe spørsmål er både jeg og den siste jenta jeg traff 18, den første jenta er 17.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snakk med denne første jenta. Fortell henne at du har truffet ei jente du har blitt forelsket i som du har lyst til å prøve å få til noe mer med, og at dere derfor ikke kan være annet enn venner fra nå. Si at du liker hun godt men at du ikke har fått forelskelsesfølelsene for henne.

Si til denne andre jenta at du liker henne og be ho med deg hjem eller på date. Fortell henne at du har vært litt med denne andre jenta i det siste (trenger ikke å legge ut om alle detaljer..), men at du ikke har utviklet noen følelser for henne og at du har avsluttet det helt nettopp fordi du liker jente 2 såpass godt..

Du vil åppnå respekt fra begge jentene og starte et forhåpentlig godt forhold til jente nr 2 med total ærlighet! (jenter setter såååå pris på gutter som sier klart ifra, er ærlige og ordner ordentlig opp i ting!!!)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...